(Till er eliter, ni vet villka)
I Ordning. Den högst upp är första!
Rasistiska inlägg hör inte hemma på Freeride! En till varning och du blir avstängd från Freeride. Hoppas du forstår allvaret?
/****
Inlägget hör inte hemma här och skriv inte inlägg med bara STORA bokstäver.
/****
Håll ett vårdat språk i gästböckerna
/****
Använd köp&sälj
/****
Din rubriksättning är högst olämplig. Inlägget kommer att tas bort.
/****
Hej,
Jag tror du är bäst om du snackar med Deespin vilka bilder ni ska ladda upp på Freeride.
/****
Ok, då vet jag!
Det hade varit smidigt om du skrivit samma förklaring i ditt svar i forumet, då hade jag aldrig missförstått det.
Jo då, kom precis hem från Åre... Riktigt skräp där nu, lite snö (dumpade iofs när vi åkte hem) och -15 samt kuling.
/****
Hej.
Nu får du ta och sluta att skriva dumma/felaktiga svar i forumen. I den här tråden länk finns en länk som är helt legitim. Jag har kollat upp den. Det är inga virus eller annat elakt på den sidan.
privat ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ privat
Jag kommer att radera ditt svar och hoppas att det är sista gången jag behöver radera nåt av dina svar.
//****
Har du läst forumreglerna? Jag tror inte det för du diskuterar piratkopiering och det är inte tillåtet i forumet! (Och ja, cd-nyckelsgeneratorer och dylikt ÄR relaterat till piratkopiering och därmed inte tillåtet.)
Är inte du en av dem som klagar på att det modereras för lite? Nu har iaf du blivit modererad och det är dags att du lär dig läxan och anpassar dig efter reglerna som gäller här eller återkommer när du klarar av att följa dem.
//****
Jag kan ju säga som så, jag pratar iaf inte om piratkopiering i freerides forum (eller på något annan forum heller för den delen...
/****
Tagit bort din länk till *****.se pga fel innehåll. Se till att INTE göra om det där... Läs forumreglerna..
/****
Hans är så jävla snabb, han läser allt jag skriver nuförtiden. Han bara väntar på ett snedsteg.
Alla länkar jag skickar går han igenom. Nu ska jag äga han lite..
http://www.knarkarbajs.se/