Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det? hur mkt filade du?Shirk sa:Ja fila igår kväll! Bara så ni vet.. Högst OT!!
eeehh????ekdahl sa:skägg är för killar med med små pillar.
Det är mellan jul och nyår tror jag. Det är nog rea i dom flesta butikerna då skulle jag tro.henning21 sa:Hej.
Några i min klass pratade om ''mellandags rea'' vad är det igentligen.
Är det rea i alla affärer och på skidor med?
Ska köpa nya skidor på team sportia och då kanske dom har något sånt där nån som vet?
// christian bo alexander henning.
stackars oss.. jag blev inte heller kallad!! mer tid åt skidåkningen! att dom tänker på allt domdär! =)Waster sa:Beslut:
Pliktverket kommer inte att kalla dig till mönstring
jasså? berätta? haha de visste jag inte om:PPizzaaugust sa:jeppenator var förövrigt samp sur i venten i söndags kväll lr något sånt..
jasså? vad hette jag?Pizzaaugust sa:joho din kommentar var jag är inte alls sur!!
men..jeppenator sa:jasså? vad hette jag?Pizzaaugust sa:joho din kommentar var jag är inte alls sur!!
Herregud vilket skojsigt skämt. Det var verkligen roligt innerst inne.marer sa:hehe, -hej jag skulle vilja ha en 1500grammare med extra majonäsflaska. lägg föresten på ett extra salladsblad, jag bantar.