Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
en sak jag alltid funderat över....

varför kommer det in feta människor som vill banta till mcdonalds och beställer extra stor hamburgare,extra stor pommesfrites och en cocacola light...

och varför har flickor alltid öppen mun när dom lägger mascara ??

Officiella OT-Tråden!
nu är vi ju på sida 42, så enligt liftarens guide till galaxen så ska svaret på universum och allting finnas här. Och eftersom jag tror på allt jag läser så:

antingen så är dem lika dumma som en avarage amerikan (no affence) och tror fortfarande att det är nyttigt med McDonalds, eller så fattar dem inte kopplingen mellan fet mat, fet kropp.

för att man på så sätt kan räta ut ansiktet så att mascaran ska hamna på rätt ställe. Det går nämligen inte att nudda ansiktet med händerna för då förstörs allt annat kladd som redan finns där.

ja hoppas du blev nå klokare:)

Officiella OT-Tråden!
Feta människor som äter på McDonalds är samma som en heroinist som tar en spruta..

faktum är att man har tittat på hur feta människor äter fet mar och det dom gör att nästan inte tugga och bara trycka upp maten i gommen för att få någon slags oral tillfredsställning.. alltså samma som när en knarkare trycker in sprutan...

fetma är en sjukdom och ett starkt beroende..

Officiella OT-Tråden!
disktrasa sa:
nu är vi ju på sida 42, så enligt liftarens guide till galaxen så ska svaret på universum och allting finnas här. Och eftersom jag tror på allt jag läser så:

antingen så är dem lika dumma som en avarage amerikan (no affence) och tror fortfarande att det är nyttigt med McDonalds, eller så fattar dem inte kopplingen mellan fet mat, fet kropp.

för att man på så sätt kan räta ut ansiktet så att mascaran ska hamna på rätt ställe. Det går nämligen inte att nudda ansiktet med händerna för då förstörs allt annat kladd som redan finns där.

okej ! jag blev lite klokare!=) men det kom ju en take i mitt huvud..dom som beställer allt super-size med en cocacola light...tror dom då att dom är nyttiga för att om tar lighten?

det me mascaran var dock ett bra svar =)

Officiella OT-Tråden!
disktrasa sa:

HITCHIKERS GUIDE TO GALAXY (L)(L)(L)

Officiella OT-Tråden!
flowbrow sa:
disktrasa sa:

okej ! jag blev lite klokare!=) men det kom ju en take i mitt huvud..dom som beställer allt super-size med en cocacola light...tror dom då att dom är nyttiga för att om tar lighten?

det me mascaran var dock ett bra svar =)
hmmm svår fråga.. enligt en polare som läser natur/gen så fattar inte kroppen att det finns socker o sånt i det man dricker, så tex cola lagras bara i kroppen vilket gör en tjock till slut. det kanske är det dem tänker på? eller så är det så att cola-light är det enda "smala" alternativet på donken?

Officiella OT-Tråden!
när vi ändå har uppe ämnet mascara..

äre det bara jag av alla killar här som använder mascara och ibland lite annan make up också ?

Officiella OT-Tråden!
Mc Donalds hade på förslag att man skulle göra alla dörrar typ 60cm breda så att de fetaste inet skulle kunna komma in =)

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
marer sa:
Waster sa:
Where did wee man go?
har inte han dött av ett bowlingklot i huvudet? ryktena har gått om det varjefall
han är inte död, han håller ju på spela in en egen show liknande viva la bam...
åfan, troligtvis en viskningsleks masaker jag har blivit utsatt för..
när nån säger nått i början så blir det helt fuckat på slutet :P

-vadå flaggstångstoppsknoppförgyllare?

Officiella OT-Tråden!
moahaha!! snön bokstavligen forsar ner från himlen här i norrland.. snart spänner jag på pjuxen och hikar dom naturligt bildade snöhögarna på tomten..

ögonmått: 2-3cm nysnö och ökar

Snödjup

Tillbaka
Topp