Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
varför försvann hela webblayouten för mig alldeles nyss? Nu när jag skriver är bakgrunden helt vit, finns inget blått som det brukar vara och freeride.nu har helt plötsligt blivit en öde plats. hjälp?

Officiella OT-Tråden!
hallå nån som kan posta lite roliga filmer, t ex family guy som jag postade tidigare :)?

Officiella OT-Tråden!
det finns en film med dom som gör simpsonsrösterna. de e kul.. får se om ja orkar hitta det.

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
det finns en film med dom som gör simpsonsrösterna. de e kul.. får se om ja orkar hitta det.
Simpsons Rösterna 1:

Simpsons Rösterna 2:

Family Guy Rösterna:

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
jag behöver matematiker här, vet någon vad roten ur 8 är? jag vet att det är en puckad fråga men jag behöver veta snarast. he he heh hehehehehehehehehehehehehehe.

Officiella OT-Tråden!
skulle åkt till sälen över jul nu men det blev inställt pga snöbrist =(
så vi sa att vi kunde åka upp dit v.3 men nu blev det också avbrutet:S =(
så nu måste jag vänta tills v.11 då vi ska på klassresa... ungefär 13 veckor kvar tills jag får åka skidor! :( kan de bli värre?

Officiella OT-Tråden!
mm ska till sälen imorn men det är ju ingen snöö!!! men om alla tar lite snö ur frysen och lägger det på backen så kanske..

Officiella OT-Tråden!
majs-e-bajs sa:
jag behöver matematiker här, vet någon vad roten ur 8 är? jag vet att det är en puckad fråga men jag behöver veta snarast. he he heh hehehehehehehehehehehehehehe.
haha jag kommer inte ihåg hur man räknar med roten ur grejs :P

förklara? =)

Officiella OT-Tråden!
Någon som vet om idrefjäll har några boxar / rails / hopp / ja ni förstår uppe ?:)

Kanske nån som ska dit föresten.

Och du bigair cs nu?

Officiella OT-Tråden!
Ingen som vill lira en runda Rainbow six vegas med mig? (för övrigt det sjukaste spelet som har gjorts)

Officiella OT-Tråden!
FYFAN VAD DET SNÖAR HÄR I LULEÅ NU!!!

Fetaste snöstormen, det har kommit 50 cm på en timme!!!

Gött som fan

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
FYFAN VAD DET SNÖAR HÄR I LULEÅ NU!!!

Fetaste snöstormen, det har kommit 50 cm på en timme!!!

Gött som fan
Håller med, helt sjukt. Igår hade vi fan inget, gröna gräsmattor och nu har vi typ 50 cm. Helt galet vad det kommer snö :D

Tillbaka
Topp