Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
joo kanke borde göra det, dessutom börjar jag få för mkt prylar i garaget, med crossar, brädor, bilar, skidor osv...ekdahl sa:sälj skiten nu när du har chansen, tror inte det blir lättare med ett år till på nacken.
NFA sa:Jag har skolavslutning idag.![]()
jeppenator sa:vi har imorrn^^
å vi har också i mårrn:DEwasx sa:Vi hade igår![]()
Våran skola (Torsvik, Lidingö) Snittar top 5 av frundskolorna i Sverige.henning21 sa:Vet ni vad?:/
Jag fick reda på i dag att Österleds skolan den skolan som jag går på ger SÄMST betyg i hela SVERIGE, visst är det orätt vist.
vi med...JagGillarSkidor sa:NFA sa:Jag har skolavslutning idag.
jeppenator sa:vi har imorrn^^å vi har också i mårrn:DEwasx sa:Vi hade igår![]()
dom flesta hjälmar (utgår från att du är tillräckligt intelligent för att använda hjälm..) har ju clips som man låser bandet i.. då är det ju helt klart bäst att ha det utanför...TT-JONTHE sa:Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D
Mmh jag har sådant utanför men den är lite dålig så har förlorat 2 par pg av deCustomX sa:dom flesta hjälmar (utgår från att du är tillräckligt intelligent för att använda hjälm..) har ju clips som man låser bandet i.. då är det ju helt klart bäst att ha det utanför...TT-JONTHE sa:Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D
hahaha....då kör man bara min taktik i liften som jag visade dig i camen på MSNNFA sa:Det ser kanske lite snyggare ut om man har det innanför men å andra sidan blir det ju mycket jobbigare om man vill ta upp dom i liften.
hur tappar man dom utan att märka:S.LindGaH sa:Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D
Det undrar jag också.Pizzaaugust sa:hur tappar man dom utan att märka:S.LindGaH sa:Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D
Pluggis!!!!! shit jag hade ett MVG när jag gick ut nian..Ewasx sa:Våran skola (Torsvik, Lidingö) Snittar top 5 av frundskolorna i Sverige.henning21 sa:Vet ni vad?:/
Jag fick reda på i dag att Österleds skolan den skolan som jag går på ger SÄMST betyg i hela SVERIGE, visst är det orätt vist.
Fick mina betyg idag:
Samhällskunskap - MVG
Franska - MVG
Kemi -MVG
Matte - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Idrott - MVG
Musik - MVG
Syslöjd - G
Och sedan resten VG
Ändå är jag bara fjärde bäst i min klass och typ 15:e i hela nian.
Vad har ni för betyg?
din syslöjdslärare hette Lena va?Ewasx sa:Våran skola (Torsvik, Lidingö) Snittar top 5 av frundskolorna i Sverige.henning21 sa:Vet ni vad?:/
Fick mina betyg idag:
Samhällskunskap - MVG
Franska - MVG
Kemi -MVG
Matte - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Idrott - MVG
Musik - MVG
Syslöjd - G
Och sedan resten VG
Ändå är jag bara fjärde bäst i min klass och typ 15:e i hela nian.
Vad har ni för betyg?