Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Vet ni vad?:/

Jag fick reda på i dag att Österleds skolan den skolan som jag går på ger SÄMST betyg i hela SVERIGE, visst är det orätt vist.

Officiella OT-Tråden!
Sålde hojen för 7 500;. funderar på att börja med ett par nya Burtonhandskar..

BLTRB.jpg

är ltoie sugen på anon realm också, vita såklart...

anonrealmwhitesl8.png

Officiella OT-Tråden!
henning21 sa:

Jag fick reda på i dag att Österleds skolan den skolan som jag går på ger SÄMST betyg i hela SVERIGE, visst är det orätt vist.
Våran skola (Torsvik, Lidingö) Snittar top 5 av frundskolorna i Sverige.

Fick mina betyg idag:

Samhällskunskap - MVG
Franska - MVG
Kemi -MVG
Matte - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Idrott - MVG
Musik - MVG

Syslöjd - G

Och sedan resten VG

Ändå är jag bara fjärde bäst i min klass och typ 15:e i hela nian.

Vad har ni för betyg?

Officiella OT-Tråden!
Eftersom att det var mina första betyg kunde jag typ inte få MVG, typ min skola som har hittat på det.

Men hade en del VG.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Jag var så kass på gymnasiet att jag inte ens fick ut mina betyg...

idag pluggar jag data&systemvetenskap och har precis tackat nej till företagsekonomi utbildning på SU..

jag har dessutom redan fått ett jobberbjudande jag inte kunde säga nej till...

m.a.o det handlar inte bara om betyg..

Officiella OT-Tråden!
Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D

Officiella OT-Tråden!
TT-JONTHE sa:
Tjena....Vad tycker ni att man skall ha glasögonbadet? Om man har det utanför så kan den ramla av och man inte märker de....Innanför så är det jobbigt att man typ inte kan ta upp dom så bra :D
dom flesta hjälmar (utgår från att du är tillräckligt intelligent för att använda hjälm..) har ju clips som man låser bandet i.. då är det ju helt klart bäst att ha det utanför...

Officiella OT-Tråden!
CustomX sa:
TT-JONTHE sa:
dom flesta hjälmar (utgår från att du är tillräckligt intelligent för att använda hjälm..) har ju clips som man låser bandet i.. då är det ju helt klart bäst att ha det utanför...
Mmh jag har sådant utanför men den är lite dålig så har förlorat 2 par pg av de

Officiella OT-Tråden!
Det ser kanske lite snyggare ut om man har det innanför men å andra sidan blir det ju mycket jobbigare om man vill ta upp dom i liften.

Officiella OT-Tråden!
NFA sa:
Det ser kanske lite snyggare ut om man har det innanför men å andra sidan blir det ju mycket jobbigare om man vill ta upp dom i liften.
hahaha....då kör man bara min taktik i liften som jag visade dig i camen på MSN

Officiella OT-Tråden!
LindGaH sa:
hur tappar man dom utan att märka:S.

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
henning21 sa:

Fick mina betyg idag:

Samhällskunskap - MVG
Franska - MVG
Kemi -MVG
Matte - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Idrott - MVG
Musik - MVG

Syslöjd - G

Och sedan resten VG

Vad har ni för betyg?
Pluggis!!!!! shit jag hade ett MVG när jag gick ut nian..

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
henning21 sa:

Fick mina betyg idag:

Samhällskunskap - MVG
Franska - MVG
Kemi -MVG
Matte - MVG
Svenska - MVG
Engelska - MVG
Idrott - MVG
Musik - MVG

Syslöjd - G

Och sedan resten VG

Vad har ni för betyg?
din syslöjdslärare hette Lena va?
den mentalt rubbade personen gav mig ett fjuttigt G på en figursydd svampbob fyrkant gosedjur docka med tillhörande bomullsöron som jag hade kämpat med en hel termin!!!

AAAAH!! fan att virknålarna var så trubbiga att de inte gick att styckmördas med

Tillbaka
Topp