bj_ahlskog
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
har aldri fattat hur nå kan satsa så på fingerboard :P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha han va duktig han på fingerboard xDtheusualsuspect sa:http://www.filecabi.net/video/fingerboarding43.html
Awesome Realistic Fingerboarding Skills
wata?! hur stänger jag ner skiten,, grymmt häkat thoughDeespin sa:www.freewebs.com/deespin
min fina hemsida, skriv gärna vad ni tycker om den, stilren eller ful?
det var din dator som fastnade, prova igen numarer sa:wata?! hur stänger jag ner skiten,, grymmt häkat thoughDeespin sa:www.freewebs.com/deespin
min fina hemsida, skriv gärna vad ni tycker om den, stilren eller ful?
edit: eller var det min data som fastnade? kom upp tusen "idiot" medelanden ^^ LÄWSKIGT JUW
Yes I amDeespin sa:vänta lite nu,
eftersom det här är en offtopictråd som handlar om att snacka off topic,
så måste man ju altså snacka om nånting eftersom att man inte ska snacka om det som den här tråden handlar om,
och den handlar ju om att snacka off topic,
altså måste man snacka On topic?, men topicen är ju att inte snacka om topic
hm jag blir förvirrad..:S
inte ett enda stavfel? med promille i blodet tycker jag det känns som att tegentbordet består av en enda tangent och det blir ganska fel.. eller är det bara jag som är invalido på att skriva på fyllan?marer sa:är du full?
jag fattar inte ett ord
edit: kan dock bero på min promile.. frid
hihi, det var ord som "Sociopatisk-streck-manodepressiv" som vart lite hårda att bearbeta just nu. men men, låten vart ju ganska fin i huvudet med simpson melodin sedan när jag kom på att det var en låt-text.Sjogras sa:inte ett enda stavfel? med promille i blodet tycker jag det känns som att tegentbordet består av en enda tangent och det blir ganska fel.. eller är det bara jag som är invalido på att skriva på fyllan?marer sa:är du full?
jag fattar inte ett ord
edit: kan dock bero på min promile.. frid
jag tvivlar på att marer är packad nu :P
Att battla på engelska är ju överskattat! Ta efter oss i msn istjeppenator sa:haha nu blire nästan lite battle stämmning i OT tråden.. nån som känner för en battle?