Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
ja e eran kung!!!!!!! bara så ni vet så ska ni lyda mej! moahahahah

till å börja me så kan ni ju fixa fram nåra bra kickar till nåra handrails här i ö-sund..

ja va ute me jesper(jibbe) å frej(freej) i da å skulle handraila:P
först skulle vi ta en två kink vid fagervallskolan(finns på spotguiden) men då va inrunnet BAJS så vi kunde inte köra den,
så då drog vi till pliktverket för att raila.. men då hade all snö smält bort så de fanns inget att bygga me,
då tog vi bussen till kyrkan för att raila 5 kinken där(alla rails ja har nämnt hitils finns på spotguiden) men då hade nån satans jävla gubb jävel parkerat bilen mitt i landningen så att vi inte kunde köra där..
då drog vi ner till ett c-rail(som snart kommer finnas ute på spotguiden) men då fick vi inge fart, så vi drog upp till kyrkan igen för att kolla om bilen va borta, men nää den jävla sat gubben satt fortfarande inne å fika..
så vi drog till hemköp för att raila 3 kinken där(finns på spotguiden) å när vi hade byggt en stund såg vi att snön inte skulle räcka till en hel kick..
så vi drog ner till "stjärna-fyrkant" byggnaden å såg en lång planka som man kunde ha som inrun(för de va upphöjt innan railen) så vi satt upp plankan å byggde kick å raila en stund men de va bara de att railen va 1 meter så de va ju inte riktigt ett rail:(
så tillslut tröttna vi på de å drog upp till 3 kinken igen, för att bygga lite till av den lilla snömassan som fanns kvar...
men då skulle frej hem så då drog ja å jesper också hem halft ihjäl frusna

bra da va?? näääee, så kan inte nån lyda sin gud å fixa lite inruns, kickar å fart??

sammanfattning: vi va ute i 4,5 timme å den längsta å enda rail vi tog va 1 meters railen som va åt fel håll för mej

dddddaaaaaaaammmmppp daaaaaagggg!!!!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:

till å börja me så kan ni ju fixa fram nåra bra kickar till nåra handrails här i ö-sund..

först skulle vi ta en två kink vid fagervallskolan(finns på spotguiden) men då va inrunnet BAJS så vi kunde inte köra den,
så då drog vi till pliktverket för att raila.. men då hade all snö smält bort så de fanns inget att bygga me,
då tog vi bussen till kyrkan för att raila 5 kinken där(alla rails ja har nämnt hitils finns på spotguiden) men då hade nån satans jävla gubb jävel parkerat bilen mitt i landningen så att vi inte kunde köra där..
då drog vi ner till ett c-rail(som snart kommer finnas ute på spotguiden) men då fick vi inge fart, så vi drog upp till kyrkan igen för att kolla om bilen va borta, men nää den jävla sat gubben satt fortfarande inne å fika..
så vi drog till hemköp för att raila 3 kinken där(finns på spotguiden) å när vi hade byggt en stund såg vi att snön inte skulle räcka till en hel kick..
så vi drog ner till "stjärna-fyrkant" byggnaden å såg en lång planka som man kunde ha som inrun(för de va upphöjt innan railen) så vi satt upp plankan å byggde kick å raila en stund men de va bara de att railen va 1 meter så de va ju inte riktigt ett rail:(
så tillslut tröttna vi på de å drog upp till 3 kinken igen, för att bygga lite till av den lilla snömassan som fanns kvar...

bra da va?? näääee, så kan inte nån lyda sin gud å fixa lite inruns, kickar å fart??

sammanfattning: vi va ute i 4,5 timme å den längsta å enda rail vi tog va 1 meters railen som va åt fel håll för mej

hahahahahaahahahaahaaa lyckat simonxDXD

Officiella OT-Tråden!
jocke_92 sa:
JagGillarSkidor sa:

hahahahahaahahahaahaaa lyckat simonxDXD
näääe å de va ju inte så smart av oss att dra ut i da.. för de va första dan på veckan de va minusgrader å snöa, så de fanns bara puder å is att bygga av.. inte så bra

Officiella OT-Tråden!
sprayerbc sa:
men de tycker inte jag....... fast de har ju snöat o vart jävligt väder hela dan o gb ha vart stängt,fast de skulle nog ändå suga där idag
mm, å du va ju iaf lite smart å valde att inte dra ut å raila å bygga kickar i de här vädret:(((((

EDIT: först på sida 83!!:D:D nu e de ja som bestämmer

bygg lite kickar å inruns i ö-sund tack.
Moahahahahahahaa

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
men kan inte nån bara säga vem fan som van jib academy.. !!

östersundsbögar^^

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:

östersundsbögar^^
östersund is da shit sprättis,, åk skidor nere i södra sverige då din stubb fitt* MOAAHAHAHAHAHA .. norrland fo sho

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
alwaysCrash sa:

östersundsbögar^^
östersund is da shit sprättis,, åk skidor nere i södra sverige då din stubb fitt* MOAAHAHAHAHAHA .. norrland fo sho
jaaa:) bra august nu va du elak igen:D!!!

vill du ha en plasttraktor till??(den första e på väg på posten(e-post asså))

Officiella OT-Tråden!
simon du kan ju inte dela ut traktorer hur som helst. och elak ? näe de har de inget med o göra.. det var bara för jag gjorde något svårt. som i detta fall få marer att koka sönder sin pasta två ggr.

Officiella OT-Tråden!
vet du hur många som vart först på en sida.. jo just de 83 st,, de e många traktorer vettu,, näe de blir ignen traktor

Officiella OT-Tråden!
haha jag tror inte att jon tar me en som drar cork 1620, han är för rädd o få pisk i tävlingen då =)

Officiella OT-Tråden!
vänta nu.. !

vafan är pretzel ? när man gör de pretzel på en rail va är de?

Officiella OT-Tråden!
de har jag berättat för dig när du frågade förut.. pretzel snurra av ått andra hållet änn du hoppar upp. tex 270 till rev 270

Officiella OT-Tråden!
jo i nån annan tråd då frågade du det ganska högt ovanför mig sen svarade jag lågn nedanför dig.P gaylord

Officiella OT-Tråden!
Pojkar...

Även om detta är en OT tråd så gäller forumreglerna i alla fall så var vänligen och ha ett välvårdat språk är ni snälla!

//H

Officiella OT-Tråden!
studsmattan fick årets första hopp för non vecka sedan... känslan var fantastisk men de va en aning kallt.. hursomhelst så känner jag att jag har fått igång snurrarna bättre i år..misty 1080 var ett faktum vilket jag tycker bräcker förra årets d-spin 1080.. jag känner iaf att d går o dra till lite till så ja får väll helt enkelt bara försöka.. förra året så lyckades ja även med bravaden att dra både double back och double front!

Jag har nu gått o funderat lite på hur man skulle kunna utveckla dubbelvolterna, så kom ja fram till att en frontflip till misty 5 skulle funka, men har inte provat än..vad tror ni..o ere non annan som drar en misty 1260 lr till och med 1440?

non annan som har förslag på "lätta" dubbelvolter?

Officiella OT-Tråden!
osst sa:
höhö studsmattor är farliga :P jag bröt båda armarna i måndags :( höhö operation å skit!
haha , jag kan inte annat än att skratta lite åt dig.. hur fan lyckas man bryta båda armarna ? kan du skriva i skolan o hur fan kan du skriva här ?

krya på dig stackare..

Officiella OT-Tråden!
fan va synd.. ^ du måste ha livit stark i armarna.. ja skule aldrig ha orkat..

va de då du slog i huvet o blev cp också eller? jagmenar filmen när du lossas vara sammy carlsson .. HAHA

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
fan va synd.. ^ du måste ha livit stark i armarna.. ja skule aldrig ha orkat..

va de då du slog i huvet o blev cp också eller? jagmenar filmen när du lossas vara sammy carlsson .. HAHA
haha jaa, ja tappa greppet när ja skulle gå uppför en trappa å trilla på huvet så ja blev lite cp:P

annars va ju filmen bra:P å seriös så klart!!;D

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
osst sa:
höhö studsmattor är farliga :P jag bröt båda armarna i måndags :( höhö operation å skit!
haha , jag kan inte annat än att skratta lite åt dig.. hur fan lyckas man bryta båda armarna ? kan du skriva i skolan o hur fan kan du skriva här ?

krya på dig stackare..
kan skriva med högerhanden för det var ej så allvarligt på den :P

Tillbaka
Topp