D
Deleted member 65291
Guest
Officiella OT-Tråden!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahahahaahahahaahaaa lyckat simonxDXDJagGillarSkidor sa:ja e eran kung!!!!!!! bara så ni vet så ska ni lyda mej! moahahahah
till å börja me så kan ni ju fixa fram nåra bra kickar till nåra handrails här i ö-sund..
ja va ute me jesper(jibbe) å frej(freej) i da å skulle handraila:P
först skulle vi ta en två kink vid fagervallskolan(finns på spotguiden) men då va inrunnet BAJS så vi kunde inte köra den,
så då drog vi till pliktverket för att raila.. men då hade all snö smält bort så de fanns inget att bygga me,
då tog vi bussen till kyrkan för att raila 5 kinken där(alla rails ja har nämnt hitils finns på spotguiden) men då hade nån satans jävla gubb jävel parkerat bilen mitt i landningen så att vi inte kunde köra där..
då drog vi ner till ett c-rail(som snart kommer finnas ute på spotguiden) men då fick vi inge fart, så vi drog upp till kyrkan igen för att kolla om bilen va borta, men nää den jävla sat gubben satt fortfarande inne å fika..
så vi drog till hemköp för att raila 3 kinken där(finns på spotguiden) å när vi hade byggt en stund såg vi att snön inte skulle räcka till en hel kick..
så vi drog ner till "stjärna-fyrkant" byggnaden å såg en lång planka som man kunde ha som inrun(för de va upphöjt innan railen) så vi satt upp plankan å byggde kick å raila en stund men de va bara de att railen va 1 meter så de va ju inte riktigt ett rail
så tillslut tröttna vi på de å drog upp till 3 kinken igen, för att bygga lite till av den lilla snömassan som fanns kvar...
men då skulle frej hem så då drog ja å jesper också hem halft ihjäl frusna
bra da va?? näääee, så kan inte nån lyda sin gud å fixa lite inruns, kickar å fart??
sammanfattning: vi va ute i 4,5 timme å den längsta å enda rail vi tog va 1 meters railen som va åt fel håll för mej
dddddaaaaaaaammmmppp daaaaaagggg!!!!
BAJS&DAMPa_ahlnas sa:hur gick det på JIBACADEMY då?
näääe å de va ju inte så smart av oss att dra ut i da.. för de va första dan på veckan de va minusgrader å snöa, så de fanns bara puder å is att bygga av.. inte så brajocke_92 sa:hahahahahaahahahaahaaa lyckat simonxDXDJagGillarSkidor sa:ja e eran kung!!!!!!! bara så ni vet så ska ni lyda mej! moahahahah
till å börja me så kan ni ju fixa fram nåra bra kickar till nåra handrails här i ö-sund..
ja va ute me jesper(jibbe) å frej(freej) i da å skulle handraila:P
först skulle vi ta en två kink vid fagervallskolan(finns på spotguiden) men då va inrunnet BAJS så vi kunde inte köra den,
så då drog vi till pliktverket för att raila.. men då hade all snö smält bort så de fanns inget att bygga me,
då tog vi bussen till kyrkan för att raila 5 kinken där(alla rails ja har nämnt hitils finns på spotguiden) men då hade nån satans jävla gubb jävel parkerat bilen mitt i landningen så att vi inte kunde köra där..
då drog vi ner till ett c-rail(som snart kommer finnas ute på spotguiden) men då fick vi inge fart, så vi drog upp till kyrkan igen för att kolla om bilen va borta, men nää den jävla sat gubben satt fortfarande inne å fika..
så vi drog till hemköp för att raila 3 kinken där(finns på spotguiden) å när vi hade byggt en stund såg vi att snön inte skulle räcka till en hel kick..
så vi drog ner till "stjärna-fyrkant" byggnaden å såg en lång planka som man kunde ha som inrun(för de va upphöjt innan railen) så vi satt upp plankan å byggde kick å raila en stund men de va bara de att railen va 1 meter så de va ju inte riktigt ett rail
så tillslut tröttna vi på de å drog upp till 3 kinken igen, för att bygga lite till av den lilla snömassan som fanns kvar...
men då skulle frej hem så då drog ja å jesper också hem halft ihjäl frusna
bra da va?? näääee, så kan inte nån lyda sin gud å fixa lite inruns, kickar å fart??
sammanfattning: vi va ute i 4,5 timme å den längsta å enda rail vi tog va 1 meters railen som va åt fel håll för mej
dddddaaaaaaaammmmppp daaaaaagggg!!!!
men ja befaller er att lyda mej!!! ja tycker att ja e värd de efter en så här dålig da!!!1sprayerbc sa:håll käften....haha jag e kung på denna sida, de står tydligt nästan längst upp på denna sidaJagGillarSkidor sa:ja e eran kung!!!!!!! bara så ni vet så ska ni lyda mej! moahahahah
!!!![/b]
mm, å du va ju iaf lite smart å valde att inte dra ut å raila å bygga kickar i de här vädretsprayerbc sa:men de tycker inte jag....... fast de har ju snöat o vart jävligt väder hela dan o gb ha vart stängt,fast de skulle nog ändå suga där idag
precis vem vann? henrik harlaut?a_ahlnas sa:men käften simon..
Hur gick de på jibacademy? vem vann osv?
östersund is da shit sprättis,, åk skidor nere i södra sverige då din stubb fitt* MOAAHAHAHAHAHA .. norrland fo shoalwaysCrash sa:men kan inte nån bara säga vem fan som van jib academy.. !!
östersundsbögar^^
jaaaa_ahlnas sa:östersund is da shit sprättis,, åk skidor nere i södra sverige då din stubb fitt* MOAAHAHAHAHAHA .. norrland fo shoalwaysCrash sa:men kan inte nån bara säga vem fan som van jib academy.. !!
östersundsbögar^^
att du orkaralwaysCrash sa:använd de o sluta skriv här Ola..
men kom igen, spela me lite, vill du inte ha en traktor till??a_ahlnas sa:simon du kan ju inte dela ut traktorer hur som helst. och elak ? näe de har de inget med o göra.. det var bara för jag gjorde något svårt. som i detta fall få marer att koka sönder sin pasta två ggr.
njasprayerbc sa:Östersund Äger
Östersund Äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Östersund Ägeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!!
Östersund Ägeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ööööööössssssstttttteeeeeerrrrrrsssuuuunnnnndddd Ääägeeeeerrrr!!!!
haha , jag kan inte annat än att skratta lite åt dig.. hur fan lyckas man bryta båda armarna ? kan du skriva i skolan o hur fan kan du skriva här ?osst sa:höhö studsmattor är farliga :P jag bröt båda armarna i måndagshöhö operation å skit!
vet inte men för nåra år sen bröt ja båda benen å fick gå på händer i 3 månader, för dom hade slut på rullstolar på sjukhuset:SalwaysCrash sa:hur fan lyckas man bryta båda armarna ?osst sa:höhö studsmattor är farliga :P jag bröt båda armarna i måndagshöhö operation å skit!
krya på dig stackare..
haha jaa, ja tappa greppet när ja skulle gå uppför en trappa å trilla på huvet så ja blev lite cp:PalwaysCrash sa:fan va synd.. ^ du måste ha livit stark i armarna.. ja skule aldrig ha orkat..
va de då du slog i huvet o blev cp också eller? jagmenar filmen när du lossas vara sammy carlsson .. HAHA
kan skriva med högerhanden för det var ej så allvarligt på den :PalwaysCrash sa:haha , jag kan inte annat än att skratta lite åt dig.. hur fan lyckas man bryta båda armarna ? kan du skriva i skolan o hur fan kan du skriva här ?osst sa:höhö studsmattor är farliga :P jag bröt båda armarna i måndagshöhö operation å skit!
krya på dig stackare..