Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ewasx sa:citera mig
Ewasx sa:citera mig
alwaysCrash sa:Ewasx sa:citera mig
ok de e lungtalwaysCrash sa:citera inte mig
dumma digfreppen sa:ok de e lungtalwaysCrash sa:citera inte mig
nu heter jag Arne..Deespin sa:den som citerar mig heter Arne HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH, Vad säger ni nu då?
de äger, jag ska fan ha de:DDeespin sa:Nån som vill att jag ska dela med mig av en ultimat startsida?
www.superstart.se sen är det bara att ha freeride som bokmärke så ordnar det sig
själv har man vanliga start.se Det kan är dags att uppgradera sig??Deespin sa:Nån som vill att jag ska dela med mig av en ultimat startsida?
www.superstart.se sen är det bara att ha freeride som bokmärke så ordnar det sig
yepp, start.se är historia from nowEwasx sa:själv har man vanliga start.se Det kan är dags att uppgradera sig??Deespin sa:Nån som vill att jag ska dela med mig av en ultimat startsida?
oh yeah"Deespin sa:yepp, start.se är historia from nowEwasx sa:själv har man vanliga start.se Det kan är dags att uppgradera sig??Deespin sa:Nån som vill att jag ska dela med mig av en ultimat startsida?
ja jag vet att mess är röra, men dom var ju inte på nån mässa, dom var på en gudstjänsta_ahlnas sa:deespin
mess ( röra) thank you for the mess (tack för röran) han trodde väll antagligen mässa hette mess