Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Edit: Jag blev visst först på sidan 100, wihooo

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
ouffff ouff, HOOOOT....hott,,,, nu hamnade marer på min kompislista f0sh03!!1111ettettoneoneone

Officiella OT-Tråden!
hehe, tack alla snälla personer.. jag ska tillänga er mitt tacktal som jag håller på att finputtsa på just nu i min trailverson av wordpad.

hade tänkt avsluta talet på 100 sidor för att sympatisera min bedrift här i OT-tråden..

håll ut

Officiella OT-Tråden!
tyvärr deespin jag har redan fått samtal från armada och billys panpizza om upprättshavandet av mitt freeride namn.

jag måste nog ta en liten avgift på 29kr inkl moms såvida du inte kör med en 12meters banderoll, inbroderat marer på, utstickande ur luvan ute i backarna om du ska ha mig på din kompislista..

Officiella OT-Tråden!
nja, du kan få prislapparna på tubsockeföretaget som ska skicka strumpor i tre olika kurlörer till mig.

hitta företaget på internett innan dom hitta mig tillomed.. postorder.se

är det nån som har testat sockmärket "buy now 44$" föresten? är dom bra?

Officiella OT-Tråden!
shhit vad snabbt det blev sida 100, jag känner mig ganska komplett nu, skön känsla. Jaha, då är det bara att jobba vidare till sida 1000 då grabbar ;)

Officiella OT-Tråden!
jag måste ju också utbringa ett grattis-tal till marer som nu mera är den kändaste medlemmen här på fr(efter jeppenator som var ett!).

känns också bra å vara me på den historiska 100 sidan...

Officiella OT-Tråden!
bra att du upprätthåller sveriges historia deespin!!

men alvarligt nu, är det nån som vet hur man suddar bläck, jag råka stava fel på marer när jag skulle updatera uppslagsboken vol II här hemma

Officiella OT-Tråden!
2hqb9k1.jpg

Wikipedia blev visst inte så glada på att jag la in den igen :(

Officiella OT-Tråden!
Vadå redigerat Oseriöst?!?

freeride är väl inte oseriöst? speciellt inte Ot-tråden?

Officiella OT-Tråden!
hahahaha, fyfan vad hårt det där var, nu är man ju nästan en rebell med!

creds till dig deespin, min högra hand! ,tills efter klockan 10på kvällen.

Officiella OT-Tråden!
försöker komma på nån bra kod för att få in det där på wikipedia utan att dom tar bort det.

tex att jag skriver

"......................."
ähh,jag kom inte på nått

ingen annan smartis som kan komma på nått sätt att få in det här meddelandet på wikipediat utan att dom tar bort det?

Tillbaka
Topp