JockeLundhag
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
var på JOI nyss:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skriv en recension i morgon. Lite pluss å minus. Betyg å så =DalwaysCrash sa:hahahha ^^
nu är jag ensam me 2 tjejer:D båda är heta,. undra vad kvällen leder till ?
HAHA marer du e feting skön :Dmarer sa:nä nu ska jag gå och titta TV på min snikboxer med 7fungerande kanaler..
så härmed välsignar jag OT-tråden i fadern sonen och den heliga marers namn, ejmän
okej såhär gick de, jag och domdär tjejerna (den ena är min flickvän) drog först till burger king, ( jag åt whopper meal me + meny.. ingen tomat på hamburgaren)alwaysCrash sa:hahahha ^^
passa dig för kontejnrar.. läste nångång om några ungar som klättrat in i en kontjener, sen kom typ en lastbil och körde bort allt som va i och mosade sönder de..Sazer sa:Ja vill också till åre för fan. Jag får väl klara mig i de snölösa stockholm
Ne, nu tänker ja krypa in i en uff kontejner (stavning) o gå i ide till snön kommer tbx väck mig då.
du har ingen tjej, möjligtvis en pojkvän.alwaysCrash sa:vet, marer is the man ! ! ^
okej såhär gick de, jag och domdär tjejerna (den ena är min flickvän) drog först till burger king, ( jag åt whopper meal me + meny.. ingen tomat på hamburgaren)alwaysCrash sa:hahahha ^^
sen drog vi till några kompisar, sen drog den andra tjejen hemfan., sen "sov jag 2 gånger me mig tjej "
nu ska jag till åre..
hejpåer..
Marer bless Freeride..
=)Sjogras sa:Gud välsigne Trollhättan isåfall! men värm pizzan i ugn för fan!