J
JoInt-1992
Guest
Officiella OT-Tråden!
Mitt blev bara 109 =P=D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
finns ingen på highscore listan som fått 191 :OMute-matte sa:
Jo det finns det! =PDeespin sa:finns ingen på highscore listan som fått 191 :OMute-matte sa:
Yes en i mitt teamjocke_92 sa:jag dricker coca cola, fast ja slocknar när som helst ja me..
jag kan inte sova vi har nån inflyttning fest här o alla e fulla o sjunger o skriker så jag kan inte sova:PSazer sa:Yes en i mitt teamjocke_92 sa:jag dricker coca cola, fast ja slocknar när som helst ja me..
Jag vet inte om ja ska sova eller sitta ett tag till
hahah själv e man ju ensam så de e ingen som stör ^^jocke_92 sa:jag kan inte sova vi har nån inflyttning fest här o alla e fulla o sjunger o skriker så jag kan inte sova:PSazer sa:Yes en i mitt teamjocke_92 sa:jag dricker coca cola, fast ja slocknar när som helst ja me..
Jag vet inte om ja ska sova eller sitta ett tag till
GrattisOhm1e sa:Idag va ja me i nån"störstloppstävling" som var i min backe idag, och ja körde ju ANTAGLIGEN Switchhh.
ja vann faktis en tröjja *stolt*![]()
koffein käre sazer, koffein..Sazer sa:Är det bara jag som slocknar när som helst. Vad dricker ni för nått på kvällen. 30 burkar burn eller
ja, snus torrt i sthlm!Mute-matte sa:Äre bara i Motala som det vita guldet vräker ner?
ok najs Henning2....hoppas på mkt snö :D
Lite pinsamt att erkänna men ja det gör jag =)Deespin sa:nån Här På freeride som spelar cs?