Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..

idag träffade jag han marer, trevlig men hade mmörkare röst än jag förväntat mig efter hans jibberish snack. under läpparna hade han en tandställning som jag inte heller visste fanns men den prydde honom fint, den blänkte i solskenet,

btw bräcke va sjukt najjss ida:D
hahaha grills august, grills :P

men det var as skojigt att träffa dig med, värsta lång och grejer gämfört med dina polare :D hehe
jämfört inte gämfört. 136.5-0 till mig.. plus att du fastna med staven i gren och pajja bindningen,, ser inte lovande ut inför slutspelet..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
marer sa:
a_ahlnas sa:
typ. odm kör ju så konstigt också:S.. ringarna stämmer inte. elr svårt att förklara..

idag träffade jag han marer, trevlig men hade mmörkare röst än jag förväntat mig efter hans jibberish snack. under läpparna hade han en tandställning som jag inte heller visste fanns men den prydde honom fint, den blänkte i solskenet,

btw bräcke va sjukt najjss ida:D

men det var as skojigt att träffa dig med, värsta lång och grejer gämfört med dina polare :D hehe
jämfört inte gämfört. 136.5-0 till mig.. plus att du fastna med staven i gren och pajja bindningen,, ser inte lovande ut inför slutspelet..
hahaha. jag ska ha august som huvudkudde, han är ju fan den skönaste :D

nu blir det till att leta skis på condrad

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
marer sa:

hehe. jag ska ha august som huvudkudde, han är ju fan den skönaste :D

nu blir det till att leta skis på condrad
dags för nya? köp en rejäl bindning isf. ingen marker m11, inte m12, sen duger allt:D..

Officiella OT-Tråden!
nä det är lungt, jag tog dina som stod bak på skidbussen.. rejäla grejer, dom ska nog funka några sessonger :)

edit: ja skratta lite nu då att jag inte kan stava seässåong

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
men marer vad e felet? gämfört? sessonger? jag har aldrig sett dig stava fel förut? lr jo men de e ju pga att du e för snabb för tangentbordet och de förstår jag för de e jag också..

btw 137.5-0 till mig såg marer gå till skidbussen efter att åkt ner till vm8an från bräcke då vm8an va stängd pga tekniskt fel..

btw 2 138.5-0 till mig som lurade iväg han till ullådalsstugan för att äta och där va de fullt och sen hitta ja han vid olympia grillen;)..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
men marer vad e felet? gämfört? sessonger? jag har aldrig sett dig stava fel förut? lr jo men de e ju pga att du e för snabb för tangentbordet och de förstår jag för de e jag också..

btw 137.5-0 till mig såg marer gå till skidbussen efter att åkt ner till vm8an från bräcke då vm8an va stängd pga tekniskt fel..

btw 2 138.5-0 till mig som lurade iväg han till ullådalsstugan för att äta och där va de fullt och sen hitta ja han vid olympia grillen;)..
haha, fyfan vilka jävla tomtar skistar är, det var fan snudd på att dom lockade ner en i olympia..
sen när man hade mossats in i en buss så fick man stå där och svettas ut sina vattenreserver medans chafören skulle bajsa eller vafan han höll på med..

aha tänkte jag, efftersom allt har gått väll hittils så åker jag och käkar nu medans det är lite folk ute.. nähä, sverige hade släktträff på ullådalsstugan med kö upp till stendalen, ja men jag tror jag traskar hemmåt på transportsträckan som är en enda stor uppförsbacke.

sen pajja bindningen och jag fastnade med staven i ett träd,
flyt kallas det

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:

haha, fyfan vilka jävla tomtar skistar är, det var fan snudd på att dom lockade ner en i olympia..
sen när man hade mossats in i en buss så fick man stå där och svettas ut sina vattenreserver medans chafören skulle bajsa eller vafan han höll på med..

aha tänkte jag, efftersom allt har gått väll hittils så åker jag och käkar nu medans det är lite folk ute.. nähä, sverige hade släktträff på ullådalsstugan med kö upp till stendalen, ja men jag tror jag traskar hemmåt på transportsträckan som är en enda stor uppförsbacke.

sen pajja bindningen och jag fastnade med staven i ett träd,
flyt kallas det
hahah du e ju så jävla rolig,, stört varm på dom där jävla bussarna, swettyyyy, vi skulle åka buss til tege i regnet i torsdags så va de lunch på precis den vi skulel ta så de va ju bara o vänta i regnet:P men jo ja mm , hata skidbussar, lift kö, hårda landningar, och tårar i ögonen som man får om man kör utan goggles.

Officiella OT-Tråden!
ska nämnas att jag fick sug under skidorna i en tunnel till bräcke med. sladderbindningen löste ut och det var bara att slå ett litet läger i tunneln och ligga så handskarna kunde suga åt sig några extra liter vatten..

bara för att vidga listan lite över missöden idag

Officiella OT-Tråden!
det hände faktiskt inte å många ggr idag, hade ny vallat:P..
dock engång i 2a svarta så skulle jag hoppa och så va de en pöl innan kicken där de sög fast o helvete vad jag platta då;).. sen fick man köra runt pölen:P plus att ja e dålig på att puma landningar, skulle pupa den första för o hoppa i andra och flög över landningen i första typ varje gång:P.

Officiella OT-Tråden!
somsagt det enda spännande med hockey e när den där grejjen åker runt o spolar isen lr vafan skiten gör.

Officiella OT-Tråden!
jocke har knäckt sina skidor... 1-0 till mig..

se marer två matcher at the same time..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:

lördag den 14.de är inte att leka med, vilken jubelåsna räknade fel på fredag den 13.de och pajja hela otturs sysstemet?

bevisat att han inte hade en 400kronors miniräknare vilket fall..

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:

lördag den 14.de är inte att leka med, vilken jubelåsna räknade fel på fredag den 13.de och pajja hela otturs sysstemet?

jag skulle köra ner från nå jävla "puder" grejjs ovanför transportstreckan till bräcke i fredags och fastna i slasket o slama ner på transportstreckan vart skit blöt och tappa andan;)..

Officiella OT-Tråden!
Kaan alla sluta snacka om skidor, jag deppar ihop när jag får reda på att alla fortfarande åker skidor!

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
marer sa:
a_ahlnas sa:

jag skulle köra ner från nå jävla "puder" grejjs ovanför transportstreckan till bräcke i fredags och fastna i slasket o slama ner på transportstreckan vart skit blöt och tappa andan;)..
mahaha, men du är ju lite för normal och prickar in det på rätt datum, jag är som synes lite efter i allting ^^ hehe

btw så är det kört nu igen an-ton, marhlnäs har åtterintagits

Officiella OT-Tråden!
joo märker tyvärr de fast de e lite skojisig läsning faktiskt.
ps försöker fixa en anmarhlnas

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
marer sa:

mahaha, men du är ju lite för normal och prickar in det på rätt datum, jag är som synes lite efter i allting ^^ hehe

vadå du hjälper ju till.. japp du köar ju tillomed åt mig nästan:P

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
marer sa:
a_ahlnas sa:

hahaha, som en mullvad med klastrofobi smusslde du dig in genom skidskole ingången och tränger undan snowboardåkarna som skulle tävla och hoppade in i liften med mig som hade köat i en dag, lite roligt ändå.. men det var läskigt nästa åk för då hamna jag med en fransman som snacka engelska med mig.. "what?" sa jag minst 8 gånger under lifftfärden upp.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
marer sa:

hahaha, som en mullvad med klastrofobi smusslde du dig in genom skidskole ingången och tränger undan snowboardåkarna som skulle tävla och hoppade in i liften med mig som hade köat i en dag, lite roligt ändå.. men det var läskigt nästa åk för då hamna jag med en fransman som snacka engelska med mig.. "what?" sa jag minst 8 gånger under lifftfärden upp.
haha fan va kul. du skulle snackat på svenska med honom..

(jag kan ingen franska men ja ska försöka.)

han typ. baugette da francois joum'a pelle.

och du: ja de e fint väder idag, skön dialekt du har var e du ifrån?

de hade jag gjort ganska kul. lr så börjar du snacka tyska med han.. de hade jag tyckt va jete roligt

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
marer sa:
a_ahlnas sa:
haha fan va kul. du skulle snackat på svenska med honom..

(jag kan ingen franska men ja ska försöka.)

han typ. baugette da francois joum'a pelle.

och du: ja de e fint väder idag, skön dialekt du har var e du ifrån?

de hade jag gjort ganska kul. lr så börjar du snacka tyska med han.. de hade jag tyckt va jete roligt
min hjärna kunde liksom inte förmå sig att vara lustig just då när jag hade panik efter att ha fått frågan om jag kunde tala om hur han snabbast skulle ta sig upp till toppen.

plus att vm8.an fortfarande var stängd så jag var tvungen att beskriva bakside vägen över stendalen och däråt.. typ berättade de 5liftar han skulle ta och alla transportsträckor med 5 ord. sen sa jag what? till allt det resterande han frågade om

Tillbaka
Topp