Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gratulerarSKRATCH sa:nu har jag läst alla 113 sidor med skit det var rätt ok!
Faith SFX är grymmare... ska plocka fram en film med han snart...Ohm1e sa:
Crazy beatboxers! :O..
länkSjogras sa:hur skriver man för att få fram youtubefilm i forumet?
Sjogras sa:Ja tyckte han inte va nå bättre än joel turner eller fransken, ..?, han var ju så enformig,.?
Ohm1e sa:enformig? kanske... aja han sjunger, beatboxar och gör bas samtidigt, tycker ju iofs att det tar ut dom andra rätt hårtSjogras sa:Ja tyckte han inte va nå bättre än joel turner eller fransken, ..?, han var ju så enformig,.?![]()
Sjogras sa:haha, jaa han kanske gör de avancerat, men dom andras låter iaf bättre d; ..Ohm1e sa:enformig? kanske... aja han sjunger, beatboxar och gör bas samtidigt, tycker ju iofs att det tar ut dom andra rätt hårtSjogras sa:Ja tyckte han inte va nå bättre än joel turner eller fransken, ..?, han var ju så enformig,.?![]()
men joel turner tar nog möjligtvis ut han, han har ju vart me i massa typ "beatboxtävlingar" bl.a vm
fuskbugg är lätt bästa sidan för uppladning just nu, www.fuskbugg.seOhm1e sa:Jaa men de orkar ja inte <) .. men jag ladda hem en bättre version nu, har just gjort klaart en liten "backe", Kan Recca och lägga upp strax! : )
(vilket sida bör jag lägga upp filmen på?, Hällst nån sida man inte behöver va medlem på)
100 kr på att marers kväll slutar på el hospitale! :D. nej inte alkoholförgiftnin. han snubblar in i brasan innan han knäppt ölen, han hinner ut utan skador men ryggsäcken brinner, han skyndar sig för att rädda ölen men burkarna är varma och trycket gör att dom sprängs. ölen har hettats upp och kokar och bränner marer i ansiktet. voila brännskada ala 100000 på den där gradmätningskitenmarer sa:marer blir aldrig insläppt på några barer,
så han packar sitt åsneföl med öl, och rider till stan.
vallborgsmässoafton startar om 56minuter
håller med dej där Augusta_ahlnas sa:100 kr på att marers kväll slutar på el hospitale! :D. nej inte alkoholförgiftnin. han snubblar in i brasan innan han knäppt ölen, han hinner ut utan skador men ryggsäcken brinner, han skyndar sig för att rädda ölen men burkarna är varma och trycket gör att dom sprängs. ölen har hettats upp och kokar och bränner marer i ansiktet. voila brännskada ala 100000 på den där gradmätningskitenmarer sa:marer blir aldrig insläppt på några barer,
jag håller fan också med.. skickar 100 spänn i ett frankerat kuvär imorgon,el_poppo sa:håller med dej där Augusta_ahlnas sa:100 kr på att marers kväll slutar på el hospitale! :D. nej inte alkoholförgiftnin. han snubblar in i brasan innan han knäppt ölen, han hinner ut utan skador men ryggsäcken brinner, han skyndar sig för att rädda ölen men burkarna är varma och trycket gör att dom sprängs. ölen har hettats upp och kokar och bränner marer i ansiktet. voila brännskada ala 100000 på den där gradmätningskitenmarer sa:marer blir aldrig insläppt på några barer,
26:a YEEESS aja man ser ju vilka som vurpa stackars dom..a_ahlnas sa:checka näst sista platsen på skidor maiiin.. vem? om inte jag:D.
inte en chans att du har alex :drasms sa:gratulerarSKRATCH sa:nu har jag läst alla 113 sidor med skit det var rätt ok!