Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
StavarN^J-rockner sa:godnat!
Eller hur, det skulle underlätta skapligt om alla använde Firefox, speciellt för de som gör hemsidor. Att alla skulle använda IE kommer inte på tal!Deespin sa:Ja =). Kan inte förstå att folk fortfarande använder den skiten.Appelgren sa:hehe, "dock så funkar den såklart bra i firefox". IE kan slänga sig i väggen! :D
Internet Explorer 4 0%
Internet Explorer 5 0%
Internet Explorer 6 38%
Mozilla 32%
Netscape 4 0%
Netscape 6 & 7 0%
Linux Konqueror 0%
Opera 2%
Gecko 0%
Safari 6%
Opera mini (*) 0%
Playstation 0%
Internet Explorer 7.0 22%
Internet Explorer 4 mini (*) 0%
Övriga 0%
Logg från hemsidan, säger dock inte så mycket eftersom jag bara har ca 150 unika besökare.
men ändå 60% av dom använder IE :O.
Jag också. Tog första wakeboardåken igår.Martiiin sa:jag har träningsvärk i armarna och ryggen![]()
jag har cyklatAppelgren sa:Jag också. Tog första wakeboardåken igår.Martiiin sa:jag har träningsvärk i armarna och ryggen![]()
HAHAHAHAHA!!Saym00n sa:
HAHAHAHAAAA
fan vad jag garvar när jag hör den :P
// sim
HAHAHAHAHAHA
ett desperat försök till att vara roligCoke sa:
viktigt viktigt
HAHAHA "I dont care what you want on it, every pizza comes with pepperoni and with 9mm bullets on it"Saym00n sa:
HAHAHAHAAAA
fan vad jag garvar när jag hör den :P
// sim
HAHAHAHAHAHA
Hihi. Jag borde kanske göra något vettigare på kvällarna... :-/ekdahl sa:hehe, nötter^
nääOhm1e sa:äre bara ja här som tycker ribbe är jävligt irriterande me sina jävla onödiga frågor å nyatrådar 24/7 .. ? ò,Ó'
TORKEL I KNIPA !!!!!! gammal men sjukt bra !! :DKossan sa:någon som har tips på någon kul komedi som man kan införskaffa?
håller meed, den är galet rolig, :PKruxeliduX sa:TORKEL I KNIPA !!!!!! gammal men sjukt bra !! :DKossan sa:någon som har tips på någon kul komedi som man kan införskaffa?
hmm, det står 0st träffar när jag söker på dina filmacosierade namn, säker på att du inte stavat fel nånstans?KruxeliduX sa:haha och skräckfilmerna : Dockjan chuckjy., Aassåsjukjt 0roilkiuga., 0 hehe 0lkyckja tiulklk 0at lkäsa 0va 0ja 0skriuver., 0 :.,D