Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
Appelgren sa:
hehe, "dock så funkar den såklart bra i firefox". IE kan slänga sig i väggen! :D
Ja =). Kan inte förstå att folk fortfarande använder den skiten.

Internet Explorer 4 0%
Internet Explorer 5 0%
Internet Explorer 6 38%
Mozilla 32%
Netscape 4 0%
Netscape 6 & 7 0%
Linux Konqueror 0%
Opera 2%
Gecko 0%
Safari 6%
Opera mini (*) 0%
Playstation 0%
Internet Explorer 7.0 22%
Internet Explorer 4 mini (*) 0%
Övriga 0%

Logg från hemsidan, säger dock inte så mycket eftersom jag bara har ca 150 unika besökare.
men ändå 60% av dom använder IE :O.
Eller hur, det skulle underlätta skapligt om alla använde Firefox, speciellt för de som gör hemsidor. Att alla skulle använda IE kommer inte på tal! :)

Officiella OT-Tråden!
Saym00n sa:

HAHAHAHAAAA

fan vad jag garvar när jag hör den :P

// sim

HAHAHAHAHAHA
HAHAHA "I dont care what you want on it, every pizza comes with pepperoni and with 9mm bullets on it"
"If you want something crazy like pinapple I Kill you"

haha äkta Arnold style

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
äre bara ja här som tycker ribbe är jävligt irriterande me sina jävla onödiga frågor å nyatrådar 24/7 .. ? ò,Ó'

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
haha ,, Sen finns de en med som är jävligt rolig.. de e typ en dvärg 0som 0spoelkkar bäbius. kjoimmer 0inte 0ihåg0namnet men 0man 0ser 0poå oimslkage., 0en 0svart dvärg0soim 0har 0bäbiuskjlkäder., !! 0 0 0 0(cpo 0tangentboird ) !!!!

Officiella OT-Tråden!
KruxeliduX sa:
haha och skräckfilmerna : Dockjan chuckjy., Aassåsjukjt 0roilkiuga., 0 hehe 0lkyckja tiulklk 0at lkäsa 0va 0ja 0skriuver., 0 :.,D
hmm, det står 0st träffar när jag söker på dina filmacosierade namn, säker på att du inte stavat fel nånstans?

hehe,
yippee ki-yay, MF

Snödjup

Tillbaka
Topp