Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
a_ahlnas sa:
Ja allså det e fan mycket som tyder på att han lever faktiskt, lr en jävel med lite fritid som skrivit allt de där., men mystiskt e det,
spec att machavelli skrev böcker om att förfalska sin död och att 2pac kallade sig sj makavelli, vad slka man tro, hoppet finns;)
tror du att han lever eller min och israelssons teori om att en liten dvärg vid namn oskarkidnappar ett paket ägg från icahandlarN i alingsås, sedan springer han till en fågelskrämma och leker buisnessman fast det hela utspelar sig i huddinge fast philip inte har oddsen på sin sida ?
nu slutar du tro. JAG HAR RÄTT!!!!!!!!11, sen så var det MIN, BARA MIN teori.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
a_ahlnas sa:
Ja allså det e fan mycket som tyder på att han lever faktiskt, lr en jävel med lite fritid som skrivit allt de där., men mystiskt e det,
spec att machavelli skrev böcker om att förfalska sin död och att 2pac kallade sig sj makavelli, vad slka man tro, hoppet finns;)
tror du att han lever eller min och israelssons teori om att en liten dvärg vid namn oskarkidnappar ett paket ägg från icahandlarN i alingsås, sedan springer han till en fågelskrämma och leker buisnessman fast det hela utspelar sig i huddinge fast philip inte har oddsen på sin sida ?
jag tror på att han är död. men jag hoppas att han kommer tillbaka:D. jag hörde btw jobba jobba huddinge idag på storsjöcupen när huddinges tjejlag gick till fotbollsplanen för att spela kvartsfinal., och såg jakes (jeppenators vän jake) brorsa. as lik trodde de va jake men ja smsa titti o fråga:D

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Coke sa:
a_ahlnas sa:
jag tror på att han är död. men jag hoppas att han kommer tillbaka:D. jag hörde btw jobba jobba huddinge idag på storsjöcupen när huddinges tjejlag gick till fotbollsplanen för att spela kvartsfinal., och såg jakes (jeppenators vän jake) brorsa. as lik trodde de va jake men ja smsa titti o fråga:D
men frågan är, har titti rätt ? ganska mycket tyder på en ren chansning eftersom hon kanske satt på ett charterflyg påväg till jeppenator i spanien och var stressad och bara skrev någonting i ren panik, min teori!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:
du kan inte ta creds för det jag skrivit, jag ska sabiotera dina ägg!
då kastar jag dina fina smällkarameller efter dig, din lille tjyv!

ps jag har copyrigt på teorin.
du kan inte ens stava till copyright dessutom så rör inte du mina smällkarameller för då skajag prutta på sätet på din piagio :( :( :(
och du kan inte stava till Piaggio din lille sparvel. Jag kanske tar och knycker din dörrkarm om du inte lyssnar på mig!

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
då kastar jag dina fina smällkarameller efter dig, din lille tjyv!

ps jag har copyrigt på teorin.
du kan inte ens stava till copyright dessutom så rör inte du mina smällkarameller för då skajag prutta på sätet på din piagio :( :( :(
och du kan inte stava till Piaggio din lille sparvel. Jag kanske tar och knycker din dörrkarm om du inte lyssnar på mig!
den har endå massa spikhål i sig så den blir inte saknad men jag ska minsann ta bort a et där det står adrenalin på din studsmatta!

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:
den har endå massa spikhål i sig så den blir inte saknad men jag ska minsann ta bort a et där det står adrenalin på din studsmatta!
JAG ger mig inte ska du veta ! nu tar jag upp dethär på allvar Marcus. Det är dags att skaffa sponsorer till DITT senaste projekt.

"men jag funderar starkt på att driva på en uppblåsbar plastmadrass gjord av trä
genom hela svarta havet iförd ett par rosa kaninöron medans jag skrikande berättar om
tomaten hubert som hade det så svårt att få pubis bakom öronen."

behöver jag säga mer ?, det talar väl för sig självt ?

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
JAG ger mig inte ska du veta ! nu tar jag upp dethär på allvar Marcus. Det är dags att skaffa sponsorer till DITT senaste projekt.

"men jag funderar starkt på att driva på en uppblåsbar plastmadrass gjord av trä
genom hela svarta havet iförd ett par rosa kaninöron medans jag skrikande berättar om

projektet kallas "Aj fan vad ont det gör att få en cykel i ryggen" och en av punikterna är att philip israelsson ska hjälpa alla stackars trottoar kanter, kommer icket ihåg andledningen men den var sjuk iaf

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:

projektet kallas "Aj fan vad ont det gör att få en cykel i ryggen" och en av punikterna är att philip israelsson ska hjälpa alla stackars trottoar kanter, kommer icket ihåg andledningen men den var sjuk iaf
jag har hela alltet sparat i en fin liten filbunke i min gråa plåtburk här intill mig.
Nu får du ta och skärpa till dig och köpa dammrostiga spikar så vi kan anoonsera för våra nylanserade blåa skåpnycklar som går till glaset på väg 78.

Officiella OT-Tråden!
grejjen är just den, finns det dammrostiga spikar för annonser på blåa skåpnycklar til glaset på väg 78? ett mysterium

Officiella OT-Tråden!
macckep: PolyKlorerade Bifenyler är nummer ett på inköpslistan för torsdagsdiscot nu på måndag !

Ninthward_: Okej !

INTE FAN STOG DU FÖR DOM INKÖPEN, SVIKARE!! :( :( :(

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
macckep: PolyKlorerade Bifenyler är nummer ett på inköpslistan för torsdagsdiscot nu på måndag !

okej .. jag åt dom själv , förlåt.
kan du förlåta mig för mina verbala handlingar ? SNÄLLLAAA!!..

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:

okej .. jag åt dom själv , förlåt.
kan du förlåta mig för mina verbala handlingar ? SNÄLLLAAA!!..
tveksamt om du sprider mitt budskap genom ett skärmmeddelande på apberget så kanske :)

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
btw så hälsar caroline marklund till en viss "macke", finns han här måntro?
.. hallå ? finns det nån macke här ? ..
attans han for för 5min sen men du hinner ifatt honom om du genar över bildvädersgatan..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
attans han for för 5min sen men du hinner ifatt honom om du genar över bildvädersgatan..
attans då!! .. OJ, jag sitter ju alldeles intill blidvädersgatan!, jag tyckte jag såg nångon lömsk figur smyga omkring i häckarna här omkring! ska nog vika pappersflygplan o skala gurker med ..

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
attans då!! .. OJ, jag sitter ju alldeles intill blidvädersgatan!, jag tyckte jag såg nångon lömsk figur smyga omkring i häckarna här omkring! ska nog vika pappersflygplan o skala gurker med ..
men ni har väll precis renoverat slaktar rummet jag menar du kna ju inte spela kricket varje dag

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:
men ni har väll precis renoverat slaktar rummet jag menar du kna ju inte spela kricket varje dag
nej det är ju iof sant... ta o häng lite golfollar i sandgropen medans då!
nu ska jag lämna detta forum ostört, eftersom att jag tvingades att gp upp ca 05:30 imorse.
krig in, sa ett svin, medans ha la på ett fult grin. då kom en liten ko o röt FRED ÖT !!...
.. ehh hejdå.

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
nej det är ju iof sant... ta o häng lite golfollar i sandgropen medans då!
nu ska jag lämna detta forum ostört, eftersom att jag tvingades att gp upp ca 05:30 imorse.
krig in, sa ett svin, medans ha la på ett fult grin. då kom en liten ko o röt FRED ÖT !!...
.. ehh hejdå.
käka mycke gröt imorgon så blir det falket sen skräckfilm!

Tillbaka
Topp