Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
haha jag har nyss lärt mig 2 nya trick!!!!!!!!!!!!!!!! dubbel cork 10 och typ misty to flatspin

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:
tack vare mig och israelsson som skrev så flitigt i denna tråd i natt =) tacka mig
ta inte alla credz lile djevel
du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!
det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
ta inte alla credz lile djevel
du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!
det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.
men vi startar exaskt klockan 18.01 så BE THERE!

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
Israelsson sa:
Coke sa:
hemliga högkvarteret eller ?, blåklockans dagis

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
Israelsson sa:
hemliga högkvarteret eller ?, blåklockans dagis
nej det var DROPPEN vi skulle vara på, dessutom så sög blair witch project så vi såg the ring iställeyt och fredde vart rädd och ccykla hem förövrigt åt vi min underbara kladdkaka och chipps av okönd sort det kallar jag VENICE (Venedig på språket engelska som alla andra språk härstammar av det uråldriga latinet)

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
nej det var DROPPEN vi skulle vara på, dessutom så sög blair witch project så vi såg the ring iställeyt och fredde vart rädd och ccykla hem förövrigt åt vi min underbara kladdkaka och chipps av okönd sort det kallar jag VENICE (Venedig på språket engelska som alla andra språk härstammar av det uråldriga latinet)
droppen liger ju alldeles här intill. att dendär frererika orkar med sådana ohumana prestationer! själv skulle jag få prestationesångest om jag skulle cykla nonstop från där han bor hem till mig (vilket jag gjorde i förrågr), FAST jag var tvungen att stanna på OK och köpa en cola och 2 kexchoklad, det vart 23,50, sved som satan. nu är jag pank.
kan inte du hustla fram ett par lampknappar i storlek 79,65 ?, jag skulle uppskatta det.

Officiella OT-Tråden!
Israelsson sa:
Coke sa:
droppen liger ju alldeles här intill. att dendär frererika orkar med sådana ohumana prestationer! själv skulle jag få prestationesångest om jag skulle cykla nonstop från där han bor hem till mig (vilket jag gjorde i förrågr), FAST jag var tvungen att stanna på OK och köpa en cola och 2 kexchoklad, det vart 23,50, sved som satan. nu är jag pank.
kan inte du hustla fram ett par lampknappar i storlek 79,65 ?, jag skulle uppskatta det.
jag hustlar endast ströbröd, MED RÄNTA

Officiella OT-Tråden!
Coke sa:
jag hustlar endast ströbröd, MED RÄNTA
det är olaga handligar, marcus. men jag tar ränta på den ränta som du tog ränta på eftersom jag tog ränta på det du tog ränta på, sådeså. försök inte knäcka mig nu, men ajg ahr kommit fram till en sak .. det regnar

Officiella OT-Tråden!
Någon här som kan C++ bra? Skulle behöva hjälp med lite saker..

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
HJÄLP ME REDIGERING!!!!

Tja jag undar hur man gör så att man själv är med i filmen på två ställen samtidigt :P
så att man blir en kopia^^

(som typ sitter på en stol medans den andra springer lite här å där) :P

Skulle vara tacksam med ett svar :D

Officiella OT-Tråden!
MMartin sa:
HJÄLP ME REDIGERING!!!!

Tja jag undar hur man gör så att man själv är med i filmen på två ställen samtidigt :P

Tyvärr har inte utvecklingen kommit så långt än att man kan klona människor, men du kan ju försöka med ett får istället, det har ju lyckats.

Officiella OT-Tråden!
artisty sa:
Deespin sa:
Någon här som kan C++ bra? Skulle behöva hjälp med lite saker..
du ska sluta göra virus har jag ju sagt

gött har filmat för 5filmer nu som är på G:D
Det är inte virus
whoco5.gif

Officiella OT-Tråden!
Rastavibrationer sa:
Tyvärr har inte utvecklingen kommit så långt än att man kan klona människor, men du kan ju försöka med ett får istället, det har ju lyckats.
"Liksom Missingno. i Pokémon Röd/Blå finns det en bugg i Pokémon Guld/Silver. Den låter dig "klona" den pokémon du väljer ut. Klonen blir en exakt kopia av den föregående Pokémon med exakt samma namn, styrka, status och förmågor."

Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Pokémon_Gold_och_Silver

Officiella OT-Tråden!
MMartin sa:
HJÄLP ME REDIGERING!!!!

fel tråd, fråga i officiella redigeringstråden

Snödjup

Tillbaka
Topp