Victors
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
är det god mat i finland? har hört att dom har en fett bra matkultur där:PIsraelsson sa:jag var i finland idag jarasms sa:nu är det så att jag är i sverige! hej på alla va!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
är det god mat i finland? har hört att dom har en fett bra matkultur där:PIsraelsson sa:jag var i finland idag jarasms sa:nu är det så att jag är i sverige! hej på alla va!
jag åt inget, vi var bara över en tvärisssssSSSredrum sa:är det god mat i finland? har hört att dom har en fett bra matkultur där:PIsraelsson sa:jag var i finland idag jarasms sa:nu är det så att jag är i sverige! hej på alla va!
SLUTA LJUGA du åt på IKEA och det är som halvfinsktIsraelsson sa:jag åt inget, vi var bara över en tvärisssssSSSredrum sa:är det god mat i finland? har hört att dom har en fett bra matkultur där:PIsraelsson sa:jag var i finland idag ja
eller vad säger du, haparandamaja ?Coke sa:SLUTA LJUGA du åt på IKEA och det är som halvfinsktIsraelsson sa:jag åt inget, vi var bara över en tvärisssssSSSredrum sa:är det god mat i finland? har hört att dom har en fett bra matkultur där:P
ta inte alla credz lile djevelCoke sa:tack vare mig och israelsson som skrev så flitigt i denna tråd i natt =) tacka mig
du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!Israelsson sa:ta inte alla credz lile djevelCoke sa:tack vare mig och israelsson som skrev så flitigt i denna tråd i natt =) tacka mig
det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.Coke sa:du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!Israelsson sa:ta inte alla credz lile djevelCoke sa:tack vare mig och israelsson som skrev så flitigt i denna tråd i natt =) tacka mig
men vi startar exaskt klockan 18.01 så BE THERE!Israelsson sa:det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.Coke sa:du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!Israelsson sa:ta inte alla credz lile djevel
hemliga högkvarteret eller ?, blåklockans dagisCoke sa:men vi startar exaskt klockan 18.01 så BE THERE!Israelsson sa:det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.Coke sa:du dissar min och fredz kladdkake/skräckfilmskväll för att vara med en som bor rakt över bildvädersgatan så du förtjänar inge creds!
nej det var DROPPEN vi skulle vara på, dessutom så sög blair witch project så vi såg the ring iställeyt och fredde vart rädd och ccykla hem förövrigt åt vi min underbara kladdkaka och chipps av okönd sort det kallar jag VENICE (Venedig på språket engelska som alla andra språk härstammar av det uråldriga latinet)Israelsson sa:hemliga högkvarteret eller ?, blåklockans dagisCoke sa:men vi startar exaskt klockan 18.01 så BE THERE!Israelsson sa:det är inte kväll än min käre marcus. enligt mina beräkningar (kvantiteten ur en kaning * encoklypens denistet) så börjar kvällen inte föränn ca 18:00.
droppen liger ju alldeles här intill. att dendär frererika orkar med sådana ohumana prestationer! själv skulle jag få prestationesångest om jag skulle cykla nonstop från där han bor hem till mig (vilket jag gjorde i förrågr), FAST jag var tvungen att stanna på OK och köpa en cola och 2 kexchoklad, det vart 23,50, sved som satan. nu är jag pank.Coke sa:nej det var DROPPEN vi skulle vara på, dessutom så sög blair witch project så vi såg the ring iställeyt och fredde vart rädd och ccykla hem förövrigt åt vi min underbara kladdkaka och chipps av okönd sort det kallar jag VENICE (Venedig på språket engelska som alla andra språk härstammar av det uråldriga latinet)
jag hustlar endast ströbröd, MED RÄNTAIsraelsson sa:droppen liger ju alldeles här intill. att dendär frererika orkar med sådana ohumana prestationer! själv skulle jag få prestationesångest om jag skulle cykla nonstop från där han bor hem till mig (vilket jag gjorde i förrågr), FAST jag var tvungen att stanna på OK och köpa en cola och 2 kexchoklad, det vart 23,50, sved som satan. nu är jag pank.Coke sa:nej det var DROPPEN vi skulle vara på, dessutom så sög blair witch project så vi såg the ring iställeyt och fredde vart rädd och ccykla hem förövrigt åt vi min underbara kladdkaka och chipps av okönd sort det kallar jag VENICE (Venedig på språket engelska som alla andra språk härstammar av det uråldriga latinet)
kan inte du hustla fram ett par lampknappar i storlek 79,65 ?, jag skulle uppskatta det.
det är olaga handligar, marcus. men jag tar ränta på den ränta som du tog ränta på eftersom jag tog ränta på det du tog ränta på, sådeså. försök inte knäcka mig nu, men ajg ahr kommit fram till en sak .. det regnarCoke sa:jag hustlar endast ströbröd, MED RÄNTA
neeeej! =)jocke_92 sa:bara ja som e vaken lr:O:P???
va braa:PxD heheheMartiiin sa:neeeej! =)jocke_92 sa:bara ja som e vaken lr:O:P???
I'm onlin till 6 tiden!:Pjocke_92 sa:va braa:PxD heheheMartiiin sa:neeeej! =)jocke_92 sa:bara ja som e vaken lr:O:P???
haha okeej men de pallar ja inte vara ida:PTT-JONTHE sa:I'm onlin till 6 tiden!:Pjocke_92 sa:va braa:PxD heheheMartiiin sa:neeeej! =)
jaaag är alltid vaken:Dhehemarcus_t sa:är nån vaken idag?
du ska sluta göra virus har jag ju sagtDeespin sa:Någon här som kan C++ bra? Skulle behöva hjälp med lite saker..
Tyvärr har inte utvecklingen kommit så långt än att man kan klona människor, men du kan ju försöka med ett får istället, det har ju lyckats.MMartin sa:HJÄLP ME REDIGERING!!!!
Tja jag undar hur man gör så att man själv är med i filmen på två ställen samtidigt :P
så att man blir en kopia^^
(som typ sitter på en stol medans den andra springer lite här å där) :P
Skulle vara tacksam med ett svar :D
Det är inte virusartisty sa:du ska sluta göra virus har jag ju sagtDeespin sa:Någon här som kan C++ bra? Skulle behöva hjälp med lite saker..
gött har filmat för 5filmer nu som är på G:D
"Liksom Missingno. i Pokémon Röd/Blå finns det en bugg i Pokémon Guld/Silver. Den låter dig "klona" den pokémon du väljer ut. Klonen blir en exakt kopia av den föregående Pokémon med exakt samma namn, styrka, status och förmågor."Rastavibrationer sa:Tyvärr har inte utvecklingen kommit så långt än att man kan klona människor, men du kan ju försöka med ett får istället, det har ju lyckats.
fel tråd, fråga i officiella redigeringstrådenMMartin sa:HJÄLP ME REDIGERING!!!!
Tja jag undar hur man gör så att man själv är med i filmen på två ställen samtidigt :P
så att man blir en kopia^^
(som typ sitter på en stol medans den andra springer lite här å där) :P
Skulle vara tacksam med ett svar :D
Men kanske för att de är officiella !rasms sa:lol motherfuckers
varför ska alla trådar heta "officiella" nuförtiden
bra point de undrar jag själv ibland på :DHuggybear sa:hur kan man vara off-topic när det inte finns något topic?
tråkit me ordnat, rebellJhunt sa:Men kanske för att de är officiella !rasms sa:lol motherfuckers
varför ska alla trådar heta "officiella" nuförtiden