L
lekrot
Guest
Officiella OT-Tråden!
De händer inget om du trycker!JagGillarSkidor sa:nån som har klickat å vet att de inte e ett virus?!?^
Lilla erik luras bara :O
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De händer inget om du trycker!JagGillarSkidor sa:nån som har klickat å vet att de inte e ett virus?!?^
vilka mappar???????Soederpundare sa:Jag fick inte bort det, men min goda vän deespin sa att man kunde gå in i vissa mappar å ändra på det, men jag har inte orkat gjort det så nu sitter jag på min bärbara där msn FUNKAR!a_ahlnas sa:hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?Soederpundare sa:Alla killar å tjejer om någon "vänlig" polare skickar n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ det till er och vill att ni ska skriva in de i personligt meddelande på msn GÖR INTE DET!
Jag gjorde det precis och nu kommer jag inte in på msn!
Haha har du lyckats fixa det på dig?Kossan sa:vilka mappar???????Soederpundare sa:Jag fick inte bort det, men min goda vän deespin sa att man kunde gå in i vissa mappar å ändra på det, men jag har inte orkat gjort det så nu sitter jag på min bärbara där msn FUNKAR!a_ahlnas sa:hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?
spritkök var rätt men det andra fel , fortsätt luska ut det.Soederpundare sa:någonting med alkhol och spritkök?
ute o patrullerarJonathanR sa:nån som vet vars batman är?
pappa halka i sitt yan spritkök.J-rockner sa:ppa pa alhak i tist yan prstiökk dog senare av skadorna i sin husvagn
-------------------------------------
försök lista ut vad det står ovanför linjerna , hyfsat svårt
pappa halka i sitt nya spritkökodlander-M sa:pappa halka i sitt yan spritkök.J-rockner sa:ppa pa alhak i tist yan prstiökk dog senare av skadorna i sin husvagn
shit jocke kan :pjocke_92 sa:pappa halka i sitt nya spritkökodlander-M sa:pappa halka i sitt yan spritkök.J-rockner sa:ppa pa alhak i tist yan prstiökk dog senare av skadorna i sin husvagn
VARFÖR FUNKAR DET INTE.. ja sa till min kompis att göra det men han kna ju logga in på msn å grejjs.. Vad gör jag fel ??a_ahlnas sa:hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?Soederpundare sa:Alla killar å tjejer om någon "vänlig" polare skickar n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ det till er och vill att ni ska skriva in de i personligt meddelande på msn GÖR INTE DET!
Jag gjorde det precis och nu kommer jag inte in på msn!
de ska ju funka:D tack att du drog länken måste hitta ett offer. :D de e pretty kul. fråga honom om han inte e inne på gammla då? endel kan logga in men loggas ut direkt efter:PKruxeliduX sa:VARFÖR FUNKAR DET INTE.. ja sa till min kompis att göra det men han kna ju logga in på msn å grejjs.. Vad gör jag fel ??a_ahlnas sa:hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?Soederpundare sa:Alla killar å tjejer om någon "vänlig" polare skickar n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ det till er och vill att ni ska skriva in de i personligt meddelande på msn GÖR INTE DET!
Jag gjorde det precis och nu kommer jag inte in på msn!![]()
haha nu funkar det.. Jag sa först att han skulle ha det i namn men nu när han tog de i personligt medelande funka det:D:D:DD:D:D: Men han kommer in på gamlaa_ahlnas sa:de ska ju funka:D tack att du drog länken måste hitta ett offer. :D de e pretty kul. fråga honom om han inte e inne på gammla då? endel kan logga in men loggas ut direkt efter:PKruxeliduX sa:VARFÖR FUNKAR DET INTE.. ja sa till min kompis att göra det men han kna ju logga in på msn å grejjs.. Vad gör jag fel ??a_ahlnas sa:hahahahahaa:P hur får man bort delr går de inte?![]()
kör: ha det här som privat medelande de händer något coolt sa min kompis men jag har gammla msn så jag kan inte prova!. sen när dom kommer och hettar säger du: men jag vissste ju inte min kompis sa att de va coolt!KruxeliduX sa:haha nu funkar det.. Jag sa först att han skulle ha det i namn men nu när han tog de i personligt medelande funka det:D:D:DD:D:D: Men han kommer in på gamlaa_ahlnas sa:de ska ju funka:D tack att du drog länken måste hitta ett offer. :D de e pretty kul. fråga honom om han inte e inne på gammla då? endel kan logga in men loggas ut direkt efter:PKruxeliduX sa:VARFÖR FUNKAR DET INTE.. ja sa till min kompis att göra det men han kna ju logga in på msn å grejjs.. Vad gör jag fel ??![]()
me han e ARG :D
haha.. Jag sa att det typ skulle stå farbror person knullar i en höstack :P Min kompis bara WOW .. haha men nu dampar han genom stt gamla msna_ahlnas sa:kör: ha det här som privat medelande de händer något coolt sa min kompis men jag har gammla msn så jag kan inte prova!. sen när dom kommer och hettar säger du: men jag vissste ju inte min kompis sa att de va coolt!KruxeliduX sa:haha nu funkar det.. Jag sa först att han skulle ha det i namn men nu när han tog de i personligt medelande funka det:D:D:DD:D:D: Men han kommer in på gamlaa_ahlnas sa:de ska ju funka:D tack att du drog länken måste hitta ett offer. :D de e pretty kul. fråga honom om han inte e inne på gammla då? endel kan logga in men loggas ut direkt efter:Pme han e ARG :D
fortsätt säg att du trodde de skulle stå de dåKruxeliduX sa:haha.. Jag sa att det typ skulle stå farbror person knullar i en höstack :P Min kompis bara WOW .. haha men nu dampar han genom stt gamla msna_ahlnas sa:kör: ha det här som privat medelande de händer något coolt sa min kompis men jag har gammla msn så jag kan inte prova!. sen när dom kommer och hettar säger du: men jag vissste ju inte min kompis sa att de va coolt!KruxeliduX sa:haha nu funkar det.. Jag sa först att han skulle ha det i namn men nu när han tog de i personligt medelande funka det:D:D:DD:D:D: Men han kommer in på gamlame han e ARG :D
![]()
Han blev ledsen och sover nua_ahlnas sa:fortsätt säg att du trodde de skulle stå de dåKruxeliduX sa:haha.. Jag sa att det typ skulle stå farbror person knullar i en höstack :P Min kompis bara WOW .. haha men nu dampar han genom stt gamla msna_ahlnas sa:kör: ha det här som privat medelande de händer något coolt sa min kompis men jag har gammla msn så jag kan inte prova!. sen när dom kommer och hettar säger du: men jag vissste ju inte min kompis sa att de va coolt!![]()
och jag hittade inget offer. alla e ju gangsters.KruxeliduX sa:Han blev ledsen och sover nua_ahlnas sa:fortsätt säg att du trodde de skulle stå de dåKruxeliduX sa:haha.. Jag sa att det typ skulle stå farbror person knullar i en höstack :P Min kompis bara WOW .. haha men nu dampar han genom stt gamla msn![]()
![]()
Haha, testa kanske är jätte kul. Fan nu vart jag sugen på att testa jag med.marer sa:det är fan så man får tvångstankar att testa det i sitt eget msn bara för att se om det verkligen funkar.. hehe
Gör det inte, jag tkte också det verkade "häftigt" men sedan kommer du lacka bara !marer sa:det är fan så man får tvångstankar att testa det i sitt eget msn bara för att se om det verkligen funkar.. hehe
Den 27 juli simpsons maraton! (har jag för mig)E_Rockner sa:Va fan! det är en F1 tävling på TV6 nu när det ska va Simpsons maraton
http://www.tv6.se/ läs längst upp på sidanSoederpundare sa:Den 27 juli simpsons maraton! (har jag för mig)E_Rockner sa:Va fan! det är en F1 tävling på TV6 nu när det ska va Simpsons maraton
Nej fel..21 maraton ..27e släpps filmenSoederpundare sa:Den 27 juli simpsons maraton! (har jag för mig)E_Rockner sa:Va fan! det är en F1 tävling på TV6 nu när det ska va Simpsons maraton
grattis jocke, här kommer en nyjocke_92 sa:pappa halka i sitt nya spritkökodlander-M sa:pappa halka i sitt yan spritkök.J-rockner sa:ppa pa alhak i tist yan prstiökk dog senare av skadorna i sin husvagn
det är ju nu ffsSoederpundare sa:Den 27 juli simpsons maraton! (har jag för mig)E_Rockner sa:Va fan! det är en F1 tävling på TV6 nu när det ska va Simpsons maraton