D
Deleted member 39569
Guest
Officiella OT-Tråden!
8:26 in i den eller 27 sekunder kvar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej fan 4dar kvar fanDeespin sa:Ja, att du har jobbat klart?
men redan, säg något vi inte visste, du har så INTE följt tintin på sommarlovsmorgon!Deespin sa:Det är väl klart att Kapten hadock blev spottad av en lama, han är ju alltid dum!
bravo eriksson:Daeriksson sa:gösta - grävling
Doris - gris
dakapo? nåt som betyder igen iaf : D
EDIT: Var? Har dem dött?
uschmarer sa:kontring
Aug7st, säger:
min data exploderar snart
Marcus säger:
vad är det dådå?
Aug7st, säger:
en explosion är en smäll som ofta är relaterad med eld och värme.
Marcus säger:
hahaha, överbelastad eller vad+
Aug7st, säger:
nej en explosion upstår när en kemikalie träffar värme, ta bensin och eld. = dålig kombination. prova i tvättstugan sen vet du vad explosion är
Marcus säger:
hahah, har du kemikalierat i tangentbordet alltså?
Aug7st, säger:
jaaa! finaly fattar du
Marcus säger:
ja det var ju pretty illa, mycke dna rester för CSI att spåra med
Aug7st, säger:
ja jag vet ju redan vem som spridit det, de var jag jag tog mig på pungen och skrev sen och nu luktar hela tangentbordet starkt
Marcus säger:
hahahah!!!
Marcus säger:
det var fan funny alltså
Marcus säger:
nästan sugen på att kopiera in på fr
Hade jag rätt eller ?????Soederpundare sa:"vet du vad det bästa är?*två hårda trumslag* leksaker från br"
jag skrev tio p till gryffindorSoederpundare sa:Hade jag rätt eller ?????Soederpundare sa:"vet du vad det bästa är?*två hårda trumslag* leksaker från br"
Egentligen så var det två grisar som dansade.krrilleeee sa:doris har dansat med göran persson.. bara det är en bedrift
e de med surfarna?Soederpundare sa:Bästa programmet i sommar "Blue water high" en klassiker, kmr finnas i historik böcker inom snar framtid!
JoppKossan sa:e de med surfarna?Soederpundare sa:Bästa programmet i sommar "Blue water high" en klassiker, kmr finnas i historik böcker inom snar framtid!
För att citera min broder "ÄR DU HÅRIG" så nu var de sagt.aeriksson sa:
Jag är på mitt roliga humör idagaeriksson sa:oooooooh iiiiihi ooooohaaaaaahi
låter som sickan på flädersaft,Soederpundare sa:Jag är på mitt roliga humör idagaeriksson sa:oooooooh iiiiihi ooooohaaaaaahi