Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Daim är bra mintkrokant är snuskigrasms sa:just det o mintkrokant o daim e bästa
mintkrokant är fan bäst!!rasms sa:just det o mintkrokant o daim e bästa
den funkar den medDeespin sa:Ja, men orginalmarabou är godast!Israelsson sa:den rä god , men marabou digestive är godareDanneK sa:Marabou Daim är gott
japps:PaVillberg sa:langa upp film på trippeln isåfall![]()
haha, de va faktiskt rätt så sarkastiskt när dom gjorde det xDlapp-mannen sa:den filmen vill jag se jag gillar motorsågar
dawn of the dead äreredrum sa:är det någon som vet om det är filmen "shawn of the dead" eller dawn of the dead" där dom kör runt med en pansarbil och sågar av benen ifrån zoombiesarna med en motorsåg som dom sticker ut från sidorna? såg den precis på 5an men är inte säker på vilken film de va...
ok ty!mackep sa:dawn of the dead äreredrum sa:är det någon som vet om det är filmen "shawn of the dead" eller dawn of the dead" där dom kör runt med en pansarbil och sågar av benen ifrån zoombiesarna med en motorsåg som dom sticker ut från sidorna? såg den precis på 5an men är inte säker på vilken film de va...
dumhuven. schweizernöt är godast!!!Israelsson sa:den funkar den medDeespin sa:Ja, men orginalmarabou är godast!Israelsson sa:den rä god , men marabou digestive är godare
Det är du som är dum! DAIM äger!!!COCKtail sa:dumhuven. schweizernöt är godast!!!Israelsson sa:den funkar den medDeespin sa:Ja, men orginalmarabou är godast!
NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...DanneK sa:Det är du som är dum! DAIM äger!!!COCKtail sa:dumhuven. schweizernöt är godast!!!Israelsson sa:den funkar den med
ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-KruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...DanneK sa:Det är du som är dum! DAIM äger!!!COCKtail sa:dumhuven. schweizernöt är godast!!!
En vanlig daim smakar för mycket daim, marabou daim är perfekt balanseradKruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...DanneK sa:Det är du som är dum! DAIM äger!!!COCKtail sa:dumhuven. schweizernöt är godast!!!
Ja, marabou ska det vara med daimCOCKtail sa:ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-KruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...DanneK sa:Det är du som är dum! DAIM äger!!!
dajjm är asäckligt.COCKtail sa:ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-KruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...DanneK sa:Det är du som är dum! DAIM äger!!!
ni har alla fel DUBBEL NOUGATKruxeliduX sa:dajjm är asäckligt.COCKtail sa:ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-KruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...
NEJ DAIM ÄGER ALLTKruxeliduX sa:dajjm är asäckligt.COCKtail sa:ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-KruxeliduX sa:NEEEEJ !!:. daim e liksom dåligt. sak man äta dajm ska man äta dajm.. inte maraboujm.. btw så e icas billigast.. dom för typ 4 kr...
Morötter är inne har jag hört...Stepup sa:ni har alla fel DUBBEL NOUGATKruxeliduX sa:dajjm är asäckligt.COCKtail sa:ja men dom är ju inte ens goda, typ 2 % kakao ochr esten socker och smakämnen typ -.-
Smaken är som baken, kan vi släppa detta nu? (a)Antmeister sa:Morötter är inne har jag hört...Stepup sa:ni har alla fel DUBBEL NOUGATKruxeliduX sa:dajjm är asäckligt.
njaa om du ger mej en sak för 100 kr som jag kan sälja för 150 och ger mej dina 50 så det braE_Rockner sa:Du har inga grejer för 50 kr?Stepup sa:hej jag heter klas och säljer saker fär 150 kr
Jag får nämligen bara 50 kr i veckopeng![]()
de gör ju jag med :Paron_ostman sa:Hej, Per-Marcus
Jag heter Nils i andranamn.
jag heter också nils i andranamn.kemi sa:de gör ju jag med :Paron_ostman sa:Hej, Per-Marcus
o förresten så e schweizernöt o apelsinkrokant goast :D
vafan jag heter också nils i mellannamn, seriöstIsraelsson sa:jag heter också nils i andranamn.kemi sa:de gör ju jag med :Paron_ostman sa:Hej, Per-Marcus
o förresten så e schweizernöt o apelsinkrokant goast :D
och däför så är marabou digestive godast.