Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
You make me feel sick! snälla...Ohm1e sa:se dig för i trafiken du som både går och kör bilen.
FOLK SOM ÄR KÄNSLIGA MOT BLOD m.m BÖR VEKRLIGEN INTE TITTA PÅ DENNA SIDA
nej, men den här grabben är snällJonOsslon sa:Tycker ni att det är SNEL´t att vara uppe så här sent?
Och då menar jag verkligen SNELHEST snelt!
BLÄÄÄÄÄÄ , Lite överdrivet ,?Ohm1e sa:se dig för i trafiken du som både går och kör bilen.
http://www.ostfrallan.com/link.php?id=408
det blir fan det! samma tillagningsätt som okokt potatis? 6min i 750watt inlindat i aluminium folie?Soderpundarn sa:uppvärmd koldolm
skippa aluminium slaska på en kondom istället.marer sa:det blir fan det! samma tillagningsätt som okokt potatis? 6min i 750watt inlindat i aluminium folie?Soderpundarn sa:uppvärmd koldolm
jag bråkade sönder med min pappa igår om att jag visst kan laga mat men de trodde inte hn på så jag ska snrt bevisa det genom att göra spagetti och köttfärssås,marer sa:förslag på maträtt jag ska laga för att överleva dagen godtages.
Men folie brinner ju ffs marermarer sa:det blir fan det! samma tillagningsätt som okokt potatis? 6min i 750watt inlindat i aluminium folie?Soderpundarn sa:uppvärmd koldolm
de blixtrar som fan i helvete:P ja har provat:Pa_ahlnas sa:Men folie brinner ju ffs marermarer sa:det blir fan det! samma tillagningsätt som okokt potatis? 6min i 750watt inlindat i aluminium folie?Soderpundarn sa:uppvärmd koldolm
meningen är ju att det ska bli lite exlusiv grillyta. jag är en högre level micromat lagare u see.Swerin sa:de blixtrar som fan i helvete:P ja har provat:Pa_ahlnas sa:Men folie brinner ju ffs marermarer sa:det blir fan det! samma tillagningsätt som okokt potatis? 6min i 750watt inlindat i aluminium folie?
det tyder ju bara på en viss oerfarenhet i micrandets ädla konst. som all annan matlagning måste det göras med känsla och en gnutta kärlek i form av brännbart material.alwaysCrash sa:min pappa har faktiskt råkat spränga en micro en gång när det fanns metall i den ^^
ajabaja
The Dudesons, där har vi dom med kännsla för matmarer sa:det tyder ju bara på en viss oerfarenhet i micrandets ädla konst. som all annan matlagning måste det göras med känsla och en gnutta kärlek i form av brännbart material.alwaysCrash sa:min pappa har faktiskt råkat spränga en micro en gång när det fanns metall i den ^^
ajabaja
- 5 °C på söndag ä ju najs, snön som skulle komma kommer ju knappt göra de vitt på backen för de va ju knappt minus då ..sprayer_bc sa:http://www.skistar.com/are/svenska/skidakning/femdygnsprognos/index.app
he he hejn var ju riktigt sjuka bilder, specielt dom med nöterna som tappat hjärnan he ehRalleback sa:BLÄÄÄÄÄÄ , Lite överdrivet ,?Ohm1e sa:se dig för i trafiken du som både går och kör bilen.
http://www.ostfrallan.com/link.php?id=408
nåååw va söt! "ne hä e slutt"halfleif sa:Freerides bidrag till idol ^^, man måste ge respekt till Dennis70 här på fr för den vackra sången.bodenis sa:här har vi endå kungen: Norrland visar sin bästa sida! :D
idol juryn är taskiga:D
Dennis kan inte bara sjunga utan han kan trippel frontflip också :Dcocktail sa:nåååw va söt! "ne hä e slutt"halfleif sa:Freerides bidrag till idol ^^, man måste ge respekt till Dennis70 här på fr för den vackra sången.bodenis sa:här har vi endå kungen: Norrland visar sin bästa sida! :D
idol juryn är taskiga:D
han heter dennis70JonOsslon sa:Vaddå, är han som sjunger medlem på freeride?
asg !Deespin sa:
vad blev det då tillslut ?marer sa:hata hata hata, den reklamen!! nu måste jag avreagera mig med min bröstformade stressboll från teknikmagasinet!
när jag ändå är här kan jag nämna att jag trotts de få micromatförslagen överlevde dagen.