Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
förslag på maträtt jag ska laga för att överleva dagen godtages.
jag bråkade sönder med min pappa igår om att jag visst kan laga mat men de trodde inte hn på så jag ska snrt bevisa det genom att göra spagetti och köttfärssås,

återkommer med en upföljare om jag överlever giftet som jag skall koka ihop,,

Officiella OT-Tråden!
min pappa har faktiskt råkat spränga en micro en gång när det fanns metall i den ^^

ajabaja

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
min pappa har faktiskt råkat spränga en micro en gång när det fanns metall i den ^^

ajabaja
det tyder ju bara på en viss oerfarenhet i micrandets ädla konst. som all annan matlagning måste det göras med känsla och en gnutta kärlek i form av brännbart material.

Officiella OT-Tråden!
sprayer_bc sa:
http://www.skistar.com/are/svenska/skidakning/femdygnsprognos/index.app
- 5 °C på söndag ä ju najs, snön som skulle komma kommer ju knappt göra de vitt på backen för de va ju knappt minus då ..

pft

Officiella OT-Tråden!
vilken av årets skidfilmer tror ni är bäst ? eller om ni sett om vilken är bäst ?

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
hata hata hata, den reklamen!! nu måste jag avreagera mig med min bröstformade stressboll från teknikmagasinet!

när jag ändå är här kan jag nämna att jag trotts de få micromatförslagen överlevde dagen.

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
hata hata hata, den reklamen!! nu måste jag avreagera mig med min bröstformade stressboll från teknikmagasinet!

när jag ändå är här kan jag nämna att jag trotts de få micromatförslagen överlevde dagen.
vad blev det då tillslut ?

min köttfärssås vart kanon och jag impade på pappa :-)

Snödjup

Tillbaka
Topp