Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
bornizz sa:
ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy ;)
HAHA, finns de inte kvar eller ? jag var reggad som von schteeekis eller nått sånt ! haha läste faktiskt om en ÅRE resa som dom planerade där, tror dock inte att dom skulle åka skidor bara bo ni nån stekig vill o gå på dippan o bygget !

@ kruxelidux , bra där

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
bornizz sa:
ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy ;)
HAHA, finns de inte kvar eller ? jag var reggad som von schteeekis eller nått sånt ! haha läste faktiskt om en ÅRE resa som dom planerade där, tror dock inte att dom skulle åka skidor bara bo ni nån stekig vill o gå på dippan o bygget !

@ kruxelidux , bra där
hahah, bästa svaret i den tråden var ju
"va? går det att åka skidor i sverige?"

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
jägermeister är för övrigt den bästa dryck som förts till denna planet, redbull o cola ligger på en knapp andraplats,

marer , så sant ! men några funderade ju på att hyra skidor o knaske åka nån morgon oxå :)

Officiella OT-Tråden!
Soderpundarn sa:
Deespin sa:
bästa reklamen eveeeeeeeeeeeeeeeer.
alltså no kidding nu så kan jag inte använda märket axe något mer bara för den här reklamen. får kväljningar i anus bara av att se stillbilden på skiten!

edit: citerade fel video men jäger är sjukt kliin!
jag använder heldre jäger under armarna än axe vilket fall!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:

så jävla mkt klinare jegermaister reklam
haha dendär hade jag fan glömt, men jag älskar han som spänner bicepsen på den andra reklamen :P

btw, vem dricker den 3e o sista jägern på dedär reklamen med killar ?dom beställer 3 men bara 2 som dricker va ? nu måste jag kolla igen..

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
a_ahlnas sa:

så jävla mkt klinare jegermaister reklam
haha dendär hade jag fan glömt, men jag älskar han som spänner bicepsen på den andra reklamen :P

btw, vem dricker den 3e o sista jägern på dedär reklamen med killar ?dom beställer 3 men bara 2 som dricker va ? nu måste jag kolla igen..
haha, ja word! biceps-spänningen i takt med beatet gör ju hela reklamen!

Officiella OT-Tråden!
någon som vet var man får tag i spegellins till scott ransom ? asså jag hittar fan ingenstans,,

Officiella OT-Tråden!
Jag börjar fan misstänka att marer är dMl

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp