Kruxelidux_ninjamaster
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
En sak som ja alltid undrat, ere ja som e smart lr betder asg "asgarv" ?!alwaysCrash sa:asg !Deespin sa:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En sak som ja alltid undrat, ere ja som e smart lr betder asg "asgarv" ?!alwaysCrash sa:asg !Deespin sa:
ja eller asså gudKruxeliduX sa:En sak som ja alltid undrat, ere ja som e smart lr betder asg "asgarv" ?!alwaysCrash sa:asg !Deespin sa:
de tog ut alla pappas pengar på att hunta ner BigAir och hade på så sätt inte kapital nog att hålla deras svindyra sida vid liv längrebornizz sa:ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy![]()
blev hackade förhoppningsvisbornizz sa:ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy![]()
HAHA, finns de inte kvar eller ? jag var reggad som von schteeekis eller nått sånt ! haha läste faktiskt om en ÅRE resa som dom planerade där, tror dock inte att dom skulle åka skidor bara bo ni nån stekig vill o gå på dippan o bygget !bornizz sa:ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy![]()
hahah, bästa svaret i den tråden var jualwaysCrash sa:HAHA, finns de inte kvar eller ? jag var reggad som von schteeekis eller nått sånt ! haha läste faktiskt om en ÅRE resa som dom planerade där, tror dock inte att dom skulle åka skidor bara bo ni nån stekig vill o gå på dippan o bygget !bornizz sa:ska jag vara extra oftopic? vad hände med jiggy![]()
@ kruxelidux , bra där
bästa reklamen eveeeeeeeeeeeeeeeer.Deespin sa:
den då?
jägermeister är för övrigt den bästa dryck som förts till denna planet, redbull o cola ligger på en knapp andraplats,Deespin sa:
den då?
alltså no kidding nu så kan jag inte använda märket axe något mer bara för den här reklamen. får kväljningar i anus bara av att se stillbilden på skiten!Soderpundarn sa:bästa reklamen eveeeeeeeeeeeeeeeer.Deespin sa:
den då?
ASG !!!!!!!a_ahlnas sa:
så jävla mkt klinare jegermaister reklam
haha dendär hade jag fan glömt, men jag älskar han som spänner bicepsen på den andra reklamen :Pa_ahlnas sa:
haha, ja word! biceps-spänningen i takt med beatet gör ju hela reklamen!alwaysCrash sa:haha dendär hade jag fan glömt, men jag älskar han som spänner bicepsen på den andra reklamen :Pa_ahlnas sa:
btw, vem dricker den 3e o sista jägern på dedär reklamen med killar ?dom beställer 3 men bara 2 som dricker va ? nu måste jag kolla igen..
Kan ju hålla med om att det är sjukt svårt att hitta en spegellins till scott ransom till ett par drzipe med vonzipper båge och dragon strapalwaysCrash sa:någon som vet var man får tag i spegellins till scott ransom ? asså jag hittar fan ingenstans,,
wut wun wanDanneK sa:Kan ju hålla med om att det är sjukt svårt att hitta en spegellins till scott ransom till ett par drzipe med vonzipper båge och dragon strapalwaysCrash sa:någon som vet var man får tag i spegellins till scott ransom ? asså jag hittar fan ingenstans,,
`heheh riktigt jävla credmarer sa:med creds till söderpundarn som återfan denna sköning!
at marer´s house. 30kb/s internet och med lego junkbot 2 the game som ända funktionella spelet.DanneK sa:Nån som vet vart man kans eriöst få hjälp med cs beroende?
Oväntat.. lovar att de va lunar som tog över jiggy också och satt pro priserna för lågt för bratsen så alla sluta hänga därDeespin sa:http://www.innebandy.se/templates/page____85059.aspx
Fan jag hittade ju den nyss men sen när jag uppdaterade så hade ni redan postat den ! RTFM!a_ahlnas sa:`heheh riktigt jävla credmarer sa:med creds till söderpundarn som återfan denna sköning!
brukar tycka att marer har galket skön humor men dehär va inte ens kul ?marer sa:med creds till söderpundarn som återfan denna sköning!
Deespin sa:
Deespin sa:hahahahhahahahhaa
alwaysCrash sa:dem sög faktiskt lite wannabe ;(
drogad med lim?Deespin sa:Jag börjar fan misstänka att marer är dMl
Martiiin sa:dom är skapligt wannabe dedär killen som rappar i drive in!alwaysCrash sa:dem sög faktiskt lite wannabe ;(
och JA marer är drogad med lim ,
syftade mer påmarer sa:drogad med lim?Deespin sa:Jag börjar fan misstänka att marer är dMl
afermetiv
Deespin sa:syftade mer påmarer sa:drogad med lim?Deespin sa:Jag börjar fan misstänka att marer är dMl
afermetiv
hahahahhahahahahahhaha ASG!