Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej dom var fula,riktigt fula.Gudrunnator sa:HAHA nice deespin.
Förresten äre nån som vill köpa en mössa av mej? KOlla min annons =)
GZDeespin sa:Framsteg! Har tagot mig till level 2 i installationen nu!
Pausa efter typ 7 sek och titta vilka feta grabs han tara_ahlnas sa:något skönare endå,, fan
Super fula!Spa-rn sa:Nej dom var fula,riktigt fula.Gudrunnator sa:HAHA nice deespin.
tihi riktigt najsE_Rockner sa:Pausa efter typ 7 sek och titta vilka feta grabs han tara_ahlnas sa:något skönare endå,, fan
ingen dålig truck hellerE_Rockner sa:Pausa efter typ 7 sek och titta vilka feta grabs han tara_ahlnas sa:något skönare endå,, fan
såg ut som en slajm gubbe typ när han rullade runt påväg ner.schmalle sa:
fy fan va yr jag blev efter att ha tittat på det där klippetschmalle sa:
så fula var dom väl inte.Spa-rn sa:Nej dom var fula,riktigt fula.Gudrunnator sa:HAHA nice deespin.
Deespin sa:är det vatten och socker?
prospect sa:nej om du läser i början så ser du att det står "Sodium acetat" alltså på svenska natriumacetatDeespin sa:är det vatten och socker?
Det e ju coolt, Bevisar ju att man har använt skidorna eller hur???prospect sa:vill också bara varna er för att lämna in era skidor/snowboards på lännasport om dom är ljusa under, för dom andvänder svart skit för att fylla igen repor, så nu ser min bräda förjävlig ut under![]()
to bad..Deespin sa:Palla att min mobil blev stulen idag. Jävla moget att sno saker alltså, skita i vad som är mitt och ditt.
tkr att han verkade vara ganska smutsig jag men..........Habit sa:
fett clean skater!