Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
felix sa:
Setermannen sa:
http://www.ltz.se/artikel_standard.php?id=505008&avdelning_1=124&avdelning_2=149

Haha riktigt rolig läsning....

Plöj hela eller åtminstone rubrikerna " Lövis kommer" och "Tjejerna är i stan"
"Jag vet inte, men jag tror det är något fel på hans ljuddämpare"

Eller "Det är bara en liten fjortisby så står han där med foppatofflor xD

Mycket risigt, mycket risigt!
Värre för oss som tillbringat större delen av uppväxten här xD

Officiella OT-Tråden!
Setermannen sa:
Jag vill bara meddela att jag imorrn ska berätta om Newcastle upon tyne i FEM MINUTER på engelskan, hahaha låter spännande va?
nice. När vi ändå pratar skola så kan jag ju säga att jag ska berätta 4-5 om slutfövaring av radioaktiva avfall på onsdag.

Officiella OT-Tråden!
jag har alltid undrat varför medlemmen ewasx heter som han gör. jag tror att han är ewas ex, men jag vet ju inte :) (för övrigt heter min hemkunskap lärare ewa, kanske finns ett samband...). nån som har en bättre förklaring?

Officiella OT-Tråden!
R-R sa:
jag har alltid undrat varför medlemmen ewasx heter som han gör. jag tror att han är ewas ex, men jag vet ju inte :) (för övrigt heter min hemkunskap lärare ewa, kanske finns ett samband...). nån som har en bättre förklaring?
Profilen är iaf spårlöst försvunnen---

Officiella OT-Tråden!
R-R sa:
Har för mig att han sa att han slog med vänsterhanden på tangentbordet och då blev det ewasx...

Ganska skönt faktiskt....

(undra hur surfdude blev till???)

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
R-R sa:
Har för mig att han sa att han slog med vänsterhanden på tangentbordet och då blev det ewasx
nej de va höger.

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
R-R sa:
Har för mig att han sa att han slog med vänsterhanden på tangentbordet och då blev det ewasx...

Ganska skönt faktiskt....

(undra hur surfdude blev till???)
Surfdude blev till på samma sätt som Wakedude.

Officiella OT-Tråden!
Dagens tips!

http://www.polisen.se/inter/nodeid=30916&pageversion=1.jsp

Lägg speciellt märke till polisens råd om hur man skyddar mot trakasserier på nätet:

"Det är viktigt att inte ha en låtsasidentitet eller försöka ge sken av att ha en annan livsstil än den man har. Många lever ut sina drömmar på Internet och kan genom detta vara ganska provokativa."

Och en annan favorit!

http://lagen.nu/1962:700

Här kan jag rekommendera att du läser Kap. 5 om ärekränkning. Där finns det några exempel på vad som anses som trakasserier. Intressant.

(Har letat efter busringningar också men inte hittat något. Det kan ju iofs bero på att ingen skulle vara så otroligt naiv att man skulle få för sig att polisanmäla någon för något sådant......eller????)

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
Dagens tips!

Lägg speciellt märke till polisens råd om hur man skyddar mot trakasserier på nätet:

"Det är viktigt att inte ha en låtsasidentitet eller försöka ge sken av att ha en annan livsstil än den man har. Många lever ut sina drömmar på Internet och kan genom detta vara ganska provokativa."

Och en annan favorit!

Här kan jag rekommendera att du läser Kap. 5 om ärekränkning. Där finns det några exempel på vad som anses som trakasserier. Intressant.

(Har letat efter busringningar också men inte hittat något. Det kan ju iofs bero på att ingen skulle vara så otroligt naiv att man skulle få för sig att polisanmäla någon för något sådant......eller????)
Vet inte, jag vart ju polisanmäld för att jag railade ute i gatan. Det gick aldrig igenom dock.
Avtalet var att jag skulle måla om räcket igen.

Det finns ju sura människor överallt så bli inte förvånad om någon polisanmäller dig för busring.

Officiella OT-Tråden!
SverigeTomten sa:
jeffa sa:
Dagens tips!

Och en annan favorit!

Vet inte, jag vart ju polisanmäld för att jag railade ute i gatan. Det gick aldrig igenom dock.

Det finns ju sura människor överallt så bli inte förvånad om någon polisanmäller dig för busring.
Jag skulle bli sjukt förvånad om jag blev polisanmäld för busringning. Speciellt eftersom jag inte har busringt till någon, och även om jag hade det så skulle jag tycka att det var väldigt komiskt.

Jag skulle vilja se den åklagare som väcker åtal mot någon som busringt!

Nu ska jag ut och springa och lyssna på Hassan! Tror dom sitter på Kumla hela bunten! Eller var det Hall?

Officiella OT-Tråden!
jeffa sa:
SverigeTomten sa:
jeffa sa:
Dagens tips!

Och en annan favorit!

Jag skulle bli sjukt förvånad om jag blev polisanmäld för busringning. Speciellt eftersom jag inte har busringt till någon, och även om jag hade det så skulle jag tycka att det var väldigt komiskt.

Jag skulle vilja se den åklagare som väcker åtal mot någon som busringt!

Nu ska jag ut och springa och lyssna på Hassan! Tror dom sitter på Kumla hela bunten! Eller var det Hall?
"Det är viktigt att inte ha en låtsasidentitet eller försöka ge sken av att ha en annan livsstil än den man har...

Hahaha, måste vara rätt svårt att anmäla någon för busringningar, forumtrådar etc -speciellt om man gått rakt emot det där!

Skämmigt om någon skulle få för sig att försöka anmäla något sånt, det kan väl ingen göra haha... eller?

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Rapportera olämpligt material
Av: mbw Online | Idag 20:24 Citera
hejdå :)
hej. hej på dig!

fötter kanske ?
hej. hej på dig!

vad händer ?
hej. hej på dig!

hej
hej. hej på dig!

Det där var fan roligt:P

Officiella OT-Tråden!
insatsstyrkan.jpg

SÄPO PÅ JAKT! Undra vars skattepengarna går egentligen ;>

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Har liksom inte förstått mej på dehär me
"etta" "först" "1a"
som alla skriver på videofunktionen på alla nya videos?.
är de nån typ av respekt å va först å skriva i en video eller nå? ..
tkr de bara ser löjligt ut om ja ska va ärlig o,0 .,
helt onödigt oxå !

Officiella OT-Tråden!
Ohm1e sa:
"etta" "först" "1a"
helt onödigt oxå !
men hallå! asså jag bah DAAAA!
håller helt med Ohmie hära altså!
sjukt irriterande, snälla sluta annars får ni smaka på drule!

Officiella OT-Tråden!
Ohm1e sa:
"etta" "först" "1a"
helt onödigt oxå !
för er som inte vet det så finns det en mätare på förstasidan som räknar antalet förstakommentarer som man gör. den som har postat mest förstakommentarer vinner en resa till Aspen under tre veckor och får åka skidor med simon dummont.

Officiella OT-Tråden!
Ohm1e sa:
"etta" "först" "1a"
helt onödigt oxå !
Man vinner stora priser och massvis med respekt. Lite som i HC Andersens sagor. Det allra bästa är att man blir immun mot varningar efter 100 st "1aaaaaaaaaaaaaaa!!!!111"
Halv poäng för "fan oxå du han före lixx0m :@"

Officiella OT-Tråden!
Bara jag som tycker gästboksgubben skummar?
Speciellt när den är röd och man håller över. På bilden i vitt läge.

3132lhs.jpg

Tillbaka
Topp