Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Borna sa:
Kommer göra en ny freeride account, med med ett annat namn! lycka till att hitta mig.
Hahaha, minns ni Borna?
Några från freeride hittade ju en bratsida som annordnade limosinåk osv.. jiggy.se så drog vi över dit och stökade runt lite.. frågade villken årgång som var bäst ju nu och så.. så kollade admin upp min ip.. gav den till borna som la ut den + alla mina personuppgifter på jiggy.se..

Så kom den där Borna (en av dom större på jiggy.se) hit till freeride och gjorde nått slags undercoverarbete.. sen fick vi reda på att det inte var en jibber utan en jubelschtekare från jiggy.. så skrev jag typ det i ot-tråden och då blev han svinlack.. och började ringa hem till mig och säga att jag måste ta bort det.. och sen gjorde han ett nytt konto här för att ingen skulle veta att han var braten.. också skulle han anmäla mig.. men då skulle jag anmäla dom för PUL (personuppgiftslagen) eller hur det nu var.. En jääääävligt rörig historia från 2006, men kul hade man då...

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
Borna sa:
Kommer göra en ny freeride account, med med ett annat namn! lycka till att hitta mig.
Hahaha, minns ni Borna?
Några från freeride hittade ju en bratsida som annordnade limosinåk osv.. jiggy.se så drog vi över dit och stökade runt lite.. frågade villken årgång som var bäst ju nu och så.. så kollade admin upp min ip.. gav den till borna som la ut den + alla mina personuppgifter på jiggy.se..

Så kom den där Borna (en av dom större på jiggy.se) hit till freeride och gjorde nått slags undercoverarbete.. sen fick vi reda på att det inte var en jibber utan en jubelschtekare från jiggy.. så skrev jag typ det i ot-tråden och då blev han svinlack.. och började ringa hem till mig och säga att jag måste ta bort det.. och sen gjorde han ett nytt konto här för att ingen skulle veta att han var braten.. också skulle han anmäla mig.. men då skulle jag anmäla dom för PUL (personuppgiftslagen) eller hur det nu var.. En jääääävligt rörig historia från 2006, men kul hade man då...
Haha fan vilken lirare

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
jeppenator sa:
hahaha vart fan har du vart å rotat fram alla dina bilder:O
33p93s5.jpg
HAHAHAHA, vem är det på bilden? Tror fan det är nån från freeride...

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Hm.. på Söndag skulle du få 100.000 men imorn ska du fira det?
Eller tog du fel på dagarna? Eller firar ni den stora dagen i förskott?

Vet ni vem det här är förresten?
4fwwmtz.jpg

Officiella OT-Tråden!
tittti540 sa:
felix sa:
Hm.. på Söndag skulle du få 100.000 men imorn ska du fira det?
Eller tog du fel på dagarna? Eller firar ni den stora dagen i förskott?

Vet ni vem det här är förresten?
http://i7.tinypic.com/4fwwmtz.jpg
firar i förskott. på söndag ska jag på fisketävling ;)
uuh e de wester. fattar nu hur han fick sin oakley spons. (äckliga tankar)
HAHAHAHA! dendär bilden är ju klassisk!
jag förstår din tankebana titti! intressant teori

Officiella OT-Tråden!
GODMORGON FREERIDE!!
idag får jag förmodligen 100.000 besökare!!

ville bara säga de.
efter idag kommer jag inte att spamma.
Ski on

Officiella OT-Tråden!
idag far jag till stockholm för att först spela massa sporter mot nån skola i uppsala. sen ska jag steka i stokholm på tisdag. då vet ni.
SSEEEJj HEEEEjJJEJJj

Tillbaka
Topp