Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är rödakorset va? jo jag har kollat dära och på myrorna sökt på internet ocksåKruxelidux sa:kupan, lätt!akel-spektakel sa:någon som vet vars man kan få tag i en 80tals overall, dvs en färggladgärna rosa grön eller turkos , nån som säljer en (jag bor i luleå) bryter jag mot nån regel nu när jag skriver dethära
kanske om man var ett trolljibbba sa:ändå sexig
Nu ska vi inte vara såna.akel-spektakel sa:kanske om man var ett trolljibbba sa:ändå sexig
Setermaan sa:1 år sen reg datum. Va får jag?
ett par gratis skidorSetermaan sa:1 år sen reg datum. Va får jag?
Inte mig emot;Dakel-spektakel sa:ett par gratis skidorSetermaan sa:1 år sen reg datum. Va får jag?
jag har mer än dig titti.tittti540 sa:jag har mer besökare än allla HÄR HAHAHAHAHAHAHAHAHAH (förutom 2 men orka räkna me de hehe) HHOOHOHO
näääääää du hustlar besökare dumma dejTheFibretech sa:jag har mer än dig titti.tittti540 sa:jag har mer besökare än allla HÄR HAHAHAHAHAHAHAHAHAH (förutom 2 men orka räkna me de hehe) HHOOHOHO
Vaknat på rätt sida?L3LL3 sa:Kan folk börja rösta med förnuft! Det är galenskap det som händer i video arkivet! Massor av B-filmer som har tex 4.8 i betyg!! Folk skriver till exempel "Den va grym!" som kommentar men röstar ändå 5! Det strår ju klart och tydligt "grymt" framför 4an! eller som en annan "det första klippet var okej (helt ok = 3) men dom två andra var grymma(grymt = 4)!" Då röstar man väll ändå inte världsklass på de klippet?
Rösta med förnuft så att man lätt kan hitta dom riktigt bra klippen!
hmm ??whatWilllmutt sa:
Tänker konstigt nog på sommar setupen när jag hör den här :D
goddnatttittti540 sa:godnatt
Tack august :Dafgystahlnees sa:Tänkte bara informera om att oakleys nya jackor och byxor finns på junkie nu,
klina men inga riktiga WOW jackor, inte lika många som förra året dock
inga problem jag är ju trots allt er väktare. vad vore ni utan mig...J-rockner sa:Tack august :Dafgystahlnees sa:Tänkte bara informera om att oakleys nya jackor och byxor finns på junkie nu,
klina men inga riktiga WOW jackor, inte lika många som förra året dock
What in the butt?felix sa:
HEJ!jeppenator sa:vad gör allt folk ikväll?