Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Läxa är så jävla kul ju, älskar när min fritid slukas.tittti540 sa:ja hatar läxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är konstant jaktsäsong på dom^^Kinkan sa:jag sköt en bladesåkare igår.....
alla sover som du också borde göra :Ptittti540 sa:e ni vakna nooooooobar?:D
kostar inget!Ohm1e sa:ang. Winter Jam
Vad kostar de att gå in på winterjam? , eller kostar de nått ihuvudtaget?
Tack på förhand.
hahaA_N_D_R_E sa:(om nån kan göra snabb länken skulle varit grett) så jävla kul en "kangaroo" som springer runt å jävlas :D:D:D:
hahaha såg den där på idiot.se, så jävla skön!A_N_D_R_E sa:(om nån kan göra snabb länken skulle varit grett) så jävla kul en "kangaroo" som springer runt å jävlas :D:D:D:
Inte så konstigt, måtten står ju i tum och cm. Cm står ju utmärkt efter tumPontusOlsson sa:http://oakley.com/pd/6074 Kolla på size chart nästan längst ner på sidan.. är de nån som fattar storlekarna?![]()
jag var bara tvungen att testa om de gick att citera från en tråd och sen kopiera det och lägga in de i en annan tråd:DJekub sa:990 tror jag faktiskt
varför skulle det inte gå?pHille-026 sa:jag var bara tvungen att testa om de gick att citera från en tråd och sen kopiera det och lägga in de i en annan tråd:DJekub sa:990 tror jag faktiskt
och det verkar ju funka=) hihi
mår du bra?Setermaan sa:Goddag.
A det är lunch. Själv?tittti540 sa:mår du bra?Setermaan sa:Goddag.