P
Pizzaaugust
Guest
Officiella OT-Tråden!
förjävla enkelt e de faktiskt. Man lär sig inget heller typ.R-R sa:idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
förjävla enkelt e de faktiskt. Man lär sig inget heller typ.R-R sa:idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
håller med, helt onödigt påhitt att man ska ha kort!Pizzaaugust sa:förjävla enkelt e de faktiskt. Man lär sig inget heller typ.R-R sa:idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
jag läste böckernaen gång typ, skummade igenom det. sjukt enkelt man behöver typ inte ens plugga... de sa att man skulle läsa det 6-7 gånger, my ass!rudil sa:håller med, helt onödigt påhitt att man ska ha kort!Pizzaaugust sa:förjävla enkelt e de faktiskt. Man lär sig inget heller typ.R-R sa:idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
jag åker också nu medans de skickar de... har iofs bara kört i typ en vecka...avillberg sa:det där kortet är överskattat... tog mig 4 veckor att få det, åkte medans dom skickade kortet - har aldrig blivit stoppad och få behövt visa det... bor i NACKA dessutom..R-R sa:idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
Ska du säga något? HAHAHAOWester sa:aa, blir sjukt störd på det. folk som inte ens ser filmen skriver att dom är först.
Av: jeppenator | 2006-11-19 01:12 CiteraManutten sa:snälla freeride-medlemmar! börja använda det lilla utropstecknet på folk som skriver "först" , "1a"
vi måste bli av med den skiten!!!
de står ju på infon ju, antagligen ganska stor eftersom modellen va 184 och hade mediumTheFibretech sa:http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40968&g=a&m=c&lbid=138&lcid=3|365
Någon som har den eller i den andra färgen och kan säga hur stor den är till storleken?
jag vet att den är större en vanligt men jag ska ha den att åka skidor i så vill ha den maxiamalt stor, räcker 77cm för en hood då?JakobJ sa:de står ju på infon ju, antagligen ganska stor eftersom modellen va 184 och hade mediumTheFibretech sa:http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40968&g=a&m=c&lbid=138&lcid=3|365
Någon som har den eller i den andra färgen och kan säga hur stor den är till storleken?
Va det de "riktiga" Walker och Logan? Eller bara några randoms?lurifixx sa:nån som såg "busted" på MTV nyss?
Det var nå killar som sommarrailade å hade hämtat snö från isladan åde,, dem hette Walker å Logan....
å polisen kom åde, men dem hade ju inte gjort nå olagligt så han snackade me dem,, å sen for han typ iväg..
haha.. peace
vet inte ;/.. dem sa att dem tränade till vintern,, åde.. dem var ganska bra också, dem gjorde typ nån kringla har ja för mig å nå swups åde..Setermaan sa:Va det de "riktiga" Walker och Logan? Eller bara några randoms?lurifixx sa:nån som såg "busted" på MTV nyss?
Det var nå killar som sommarrailade å hade hämtat snö från isladan åde,, dem hette Walker å Logan....
å polisen kom åde, men dem hade ju inte gjort nå olagligt så han snackade me dem,, å sen for han typ iväg..
haha.. peace
133713371337 leet leet leet leet leet i´m going wild so fucking niceJWahlgren sa:
arlå?TheFibretech sa:hur uttalas harlaut?
En grabb hade ett par line invader och en tshirt som det stod REALTIME pålurifixx sa:vet inte ;/.. dem sa att dem tränade till vintern,, åde.. dem var ganska bra också, dem gjorde typ nån kringla har ja för mig å nå swups åde..Setermaan sa:Va det de "riktiga" Walker och Logan? Eller bara några randoms?lurifixx sa:nån som såg "busted" på MTV nyss?
haha.. peace
kanske det, men snögudarna är snålajeffa sa:Det finns en gud trots allt!!!
harlåå ?!Kinkan sa:arlå?TheFibretech sa:hur uttalas harlaut?
asså, när ska freeride folket fatta att ingen nånsin kommer att sluta h8a på de som kör med stora kläder och utan stavar.you-know-mee sa:btw.. när ska freeride folket fatta att alla får köra med STORA kläder,utan stavar osv... om dem vill.........!!!!!?
hahahaha, den allsmäktige uttern :Dhampas sa:http://www.chromawoods.com/uttern/