Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
snälla freeride-medlemmar! börja använda det lilla utropstecknet på folk som skriver "först" , "1a"

vi måste bli av med den skiten!!!

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
avillberg sa:
R-R sa:
idag gjorde jag moppeförarbevisprovet; klarade det me 33/35 rätt, Fett Najs!
det där kortet är överskattat... tog mig 4 veckor att få det, åkte medans dom skickade kortet - har aldrig blivit stoppad och få behövt visa det... bor i NACKA dessutom..
jag åker också nu medans de skickar de... har iofs bara kört i typ en vecka... ;)

Officiella OT-Tråden!
Manutten sa:
snälla freeride-medlemmar! börja använda det lilla utropstecknet på folk som skriver "först" , "1a"

vi måste bli av med den skiten!!!
Av: jeppenator | 2006-11-19 01:12 Citera
1a!
Stupid Ass Productions

JAG HAR HITTAT KÄLLAN TILL DENNA EPIDEMI!

Officiella OT-Tråden!
102w8li.jpg

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
TheFibretech sa:
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40968&g=a&m=c&lbid=138&lcid=3|365

Någon som har den eller i den andra färgen och kan säga hur stor den är till storleken?
de står ju på infon ju, antagligen ganska stor eftersom modellen va 184 och hade medium

Officiella OT-Tråden!
nyss kan man ju säga att det var lite skidåkning med på busted på mtv, haha
Några grabbar som åkte lite och hade hämtat snö och så kom polisen dit och blablabla

Officiella OT-Tråden!
JakobJ sa:
TheFibretech sa:
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=40968&g=a&m=c&lbid=138&lcid=3|365

Någon som har den eller i den andra färgen och kan säga hur stor den är till storleken?
de står ju på infon ju, antagligen ganska stor eftersom modellen va 184 och hade medium
jag vet att den är större en vanligt men jag ska ha den att åka skidor i så vill ha den maxiamalt stor, räcker 77cm för en hood då?

Officiella OT-Tråden!
nån som såg "busted" på MTV nyss?

Det var nå killar som sommarrailade å hade hämtat snö från isladan åde,, dem hette Walker å Logan....

å polisen kom åde, men dem hade ju inte gjort nå olagligt så han snackade me dem,, å sen for han typ iväg..

haha.. peace

Officiella OT-Tråden!
lurifixx sa:

Det var nå killar som sommarrailade å hade hämtat snö från isladan åde,, dem hette Walker å Logan....

å polisen kom åde, men dem hade ju inte gjort nå olagligt så han snackade me dem,, å sen for han typ iväg..

haha.. peace
Va det de "riktiga" Walker och Logan? Eller bara några randoms?

Officiella OT-Tråden!
Setermaan sa:
lurifixx sa:

haha.. peace
vet inte ;/.. dem sa att dem tränade till vintern,, åde.. dem var ganska bra också, dem gjorde typ nån kringla har ja för mig å nå swups åde..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
lurifixx sa:
Setermaan sa:
lurifixx sa:

haha.. peace
vet inte ;/.. dem sa att dem tränade till vintern,, åde.. dem var ganska bra också, dem gjorde typ nån kringla har ja för mig å nå swups åde..
En grabb hade ett par line invader och en tshirt som det stod REALTIME på

Officiella OT-Tråden!
you-know-mee sa:
btw.. när ska freeride folket fatta att alla får köra med STORA kläder,utan stavar osv... om dem vill.........!!!!!?
asså, när ska freeride folket fatta att ingen nånsin kommer att sluta h8a på de som kör med stora kläder och utan stavar.
Varför ens bry sig om någon på freeride h8ar på någon annan.

Tillbaka
Topp