Simonski
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
Hahaha den va sämst !theoJ sa:bara jag som såg den där sjuukt löjliga dragrace filmen på femman nyss?...
sämsta frukost filmen jag sett och palla inte ens se klart på skiten
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha den va sämst !theoJ sa:bara jag som såg den där sjuukt löjliga dragrace filmen på femman nyss?...
För det första är det lördag och för det andra FOTBOLL!Hogizz sa:Vad ska man hitta på en fredagskväll som denna?
Gnarshmallow har börjat bli tråkigt.
Menade ju Lördag :DNiklas-Borg sa:För det första är det lördag och för det andra FOTBOLL!Hogizz sa:Vad ska man hitta på en fredagskväll som denna?
aa matchen börjar bli lite tråkig nu..Hogizz sa:Menade ju Lördag :DNiklas-Borg sa:För det första är det lördag och för det andra FOTBOLL!Hogizz sa:Vad ska man hitta på en fredagskväll som denna?
Fotboll är ju tråååååååkigt whadado
jag såg klart hela filmen!!! den var hemsk :SSimonski sa:Hahaha den va sämst !theoJ sa:bara jag som såg den där sjuukt löjliga dragrace filmen på femman nyss?...
sämsta frukost filmen jag sett och palla inte ens se klart på skiten
Jag är tyvärr värre, jag fick 2.811E-Rocklow sa:sjukt nörd*Kinkan sa:
vad ska man hitta på en tisdags kväll som denna?!?! har aaaaaas tråkigt.OWester sa:aa matchen börjar bli lite tråkig nu..Hogizz sa:Menade ju Lördag :DNiklas-Borg sa:För det första är det lördag och för det andra FOTBOLL!
Fotboll är ju tråååååååkigt whadado
svampbob fyrkant !marer sa:vem bor i en annanas djupt i det blå?
vem får dig att gapa precis som en fisk?Geee sa:svampbob fyrkant !marer sa:vem bor i en annanas djupt i det blå?
Jon Brogaaaaaaaaaaaaaaaan!anderssss sa:vem får dig att gapa precis som en fisk?Geee sa:svampbob fyrkant !marer sa:vem bor i en annanas djupt i det blå?
OSV!Person3 sa:3Person2 sa:2Person1 sa:
Känns som att det borde skrivas i en fett ny, värd, cool trådOhmiie sa:Nån som vill räkna med mig? Leken
"Regler"
Citera personen som skrev senaste siffran, så skriver du därefter kommande siffra.
Så att det ser ut såhär:
OSV!Person3 sa:3Person2 sa:
Varför?
Kul grej för att se hur långt man kan räkna?
Aja jag börjar!
1
2Ohmiie sa:
31-Zeus sa:2Ohmiie sa:
4KevinH sa:31-Zeus sa:2Ohmiie sa:
5JagGillarSkidor sa:4KevinH sa:31-Zeus sa:
6Geee sa:5JagGillarSkidor sa:4KevinH sa: