Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mellan 2000-4000 kr har jag sett.Mr_board sa:Vad kostar Vegas 7.0?
om du har mac så kan du använda imovie, de är bättre än movie makerNightmareZ sa:Nej tyvärr :/Soederpundare sa:Kan inte windows movie maker ta emot quicktime filer?NightmareZ sa:Något bra Gratisprogram som tar Quicktime files? Snabba svar tack !
Men om han har moviemaker som inlägget visar tydligt så har han garanterat inte Mac. Kika runt lite i tråden så kommer du hitta dig ett converingsprogram (Vet detta eftersom jag skrivit inlägget) så kan du convertera och sedan använda moviemaker. Att föredra hade varit att köpa dig t.ex Vegas där iallafall jag aldrig haft några problem med .movJally sa:om du har mac så kan du använda imovie, de är bättre än movie makerNightmareZ sa:Nej tyvärr :/Soederpundare sa:Kan inte windows movie maker ta emot quicktime filer?
ca 1000kr för 7.0a inkl architekt och ca 4000kr för 7.0b inkl architekt 4Mr_board sa:Vad kostar Vegas 7.0?
Mer än hälften av alla filmskapare här på freeride verkar använda vegas men inget vet vad det kostar... Det är ite mystik tycker jag.Deespin sa:nej inte skiljer det 3k mellan dom 2^^
inte? http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.aspDeespin sa:Jag vet att vegas7.0 kostar ca 4k
Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.artisty sa:inte? http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.aspDeespin sa:Jag vet att vegas7.0 kostar ca 4k
och...man kan inte sätta ett pris för 7.0 eftersom det finns flera versioner
sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat eDeespin sa:Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.artisty sa:inte? http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.aspDeespin sa:Jag vet att vegas7.0 kostar ca 4k
hur vet man vilken man har då? å va gör man när man maskar? de låter som att man beskär typ..artisty sa:sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat eDeespin sa:Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.artisty sa:inte? http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.asp
en grej jag använder ganska ofta så joo..för mig äre iaf stor skillnad= )
står ju när du startar upp detJally sa:hur vet man vilken man har då? å va gör man när man maskar? de låter som att man beskär typ..artisty sa:sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat eDeespin sa:Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.
Jo man kan maska i A, det kunde man tom i vegas 4.0 om jag minns rätt :Oartisty sa:sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat eDeespin sa:Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.artisty sa:inte? http://www.sonycreativesoftware.com/products/vegasfamily.asp
nej och nej...det kom i 6anDeespin sa:Jo man kan maska i A, det kunde man tom i vegas 4.0 om jag minns rätt :Oartisty sa:sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat eDeespin sa:Ja, det kostar ju visst ca 4k, och det är inte stor skillnad på A till E versionerna så man kan säga 7.0.
Det finns visst i 7.0a, jag hade det innan jag formaterade och där fanns det.artisty sa:nej och nej...det kom i 6anDeespin sa:Jo man kan maska i A, det kunde man tom i vegas 4.0 om jag minns rätt :Oartisty sa:sant..men ändå endel grejjer..du kan t.ex inte maska i 7.0a! vilket man kan i b-e? dock aldrig provat e
köp och prova gå in på pan/crop sen mask..finns inte på 1-5 och 6a eller 7a
haha..hade de åxå innan...fanns inte...därför jag bytte upp mig till B från börjanDeespin sa:Det finns visst i 7.0a, jag hade det innan jag formaterade och där fanns det.artisty sa:nej och nej...det kom i 6anDeespin sa:Jo man kan maska i A, det kunde man tom i vegas 4.0 om jag minns rätt :O
Eller lyckats få ner B fast han trodde han hade Aartisty sa:haha..hade de åxå innan...fanns inte...därför jag bytte upp mig till B från börjanDeespin sa:Det finns visst i 7.0a, jag hade det innan jag formaterade och där fanns det.artisty sa:nej och nej...det kom i 6an
du kanske hade en haxXo0R version?
den tror jag med på= )Jhunt sa:Eller lyckats få ner B fast han trodde han hade Aartisty sa:haha..hade de åxå innan...fanns inte...därför jag bytte upp mig till B från börjanDeespin sa:Det finns visst i 7.0a, jag hade det innan jag formaterade och där fanns det.
du kanske hade en haxXo0R version?
för att man ska köpa b?Deespin sa:kan hända, men jag är nästan säker på att det var a jag hade. Dessutom, så säger du ju själv att man kan maska i 6.0, så varför skulle dom ta bort en bra funktion till 7.0a då =)?
b, c, d och e är ju bara uppgraderingar av aartisty sa:för att man ska köpa b?Deespin sa:kan hända, men jag är nästan säker på att det var a jag hade. Dessutom, så säger du ju själv att man kan maska i 6.0, så varför skulle dom ta bort en bra funktion till 7.0a då =)?
a ska ju vara en billigare och sämre version
och sen äre 6.0b som man kan det i= )
Jag funderar över varför det disskuteras då det står klart vilka versioner makningen finns iDeespin sa:b, c, d och e är ju bara uppgraderingar av aartisty sa:för att man ska köpa b?Deespin sa:kan hända, men jag är nästan säker på att det var a jag hade. Dessutom, så säger du ju själv att man kan maska i 6.0, så varför skulle dom ta bort en bra funktion till 7.0a då =)?
haha..Jhunt sa:Jag funderar över varför det disskuteras då det står klart vilka versioner makningen finns iDeespin sa:b, c, d och e är ju bara uppgraderingar av aartisty sa:för att man ska köpa b?
nej, b är uppdatering av a, c är uppdatering av b, d är uppgradering av c och e är uppgradering av d.artisty sa:haha..Jhunt sa:Jag funderar över varför det disskuteras då det står klart vilka versioner makningen finns iDeespin sa:b, c, d och e är ju bara uppgraderingar av a
deespin: nej, c, d, e är uppdateringar av B
A är en egen liten billig version
platinium och a är väll samma? finns det ett movie studio 7.0a så tar jag tillbaka de jag skrivit ang vår diskutionDeespin sa:nej, b är uppdatering av a, c är uppdatering av b, d är uppgradering av c och e är uppgradering av d.artisty sa:haha..Jhunt sa:Jag funderar över varför det disskuteras då det står klart vilka versioner makningen finns i
deespin: nej, c, d, e är uppdateringar av B
A är en egen liten billig version
du menar så t.ex allt som är blått blir hel blått å allt som är grönt blir helgrönt osv?jeppenator sa:en liten fråga. kan man lägga på nån effekt så att allt blir teknat? som en teknad film?
vad heter de å hur gör man isånnafall![]()
prova att klicka på play innan du börjar lägga in..så den hinner bli widescreenMrHolm sa:tjena
när ja capturar i vegas så har ja de inställt att de klippen ska sparas ner separat direkt, men trots att ja har spelat in i 16:9 så blir klippen som sparas i 4:3.. har kollat runt endel på inställningarna men har inte hittat ngt om hur man gör så att de sparas ner i 16:9, vet någon här hur man fixar det?
testade de men de blir samma resultat.. visst kan jag ta och spara ner klippen en och en sen eftera tt ja har capturat dom men skulle va skönt om man slapp det extra arbetet. några fler ideer?artisty sa:prova att klicka på play innan du börjar lägga in..så den hinner bli widescreenMrHolm sa:tjena
när ja capturar i vegas så har ja de inställt att de klippen ska sparas ner separat direkt, men trots att ja har spelat in i 16:9 så blir klippen som sparas i 4:3.. har kollat runt endel på inställningarna men har inte hittat ngt om hur man gör så att de sparas ner i 16:9, vet någon här hur man fixar det?