Overaller!

Mackke

Ny medlem
Overaller!
Ursäkta att jag postar två inlägg på samma dag men jag känner mig tvungen :)

Har sett här på forumet några jävligt snygga Overaller. men dessa ligger på runt 7 - 8000 kr. o de känns inte så jälva lockande när man inte har speciellt mkt kulor.

Så då undrar jag om ni vet ngn overall som ser schysst ut men inte alltför dyr?
Jag har inte en aning om vart eller hur man ska leta, var i dag jag fick upp ögonen för dem.

menmen, hoppas jag får nått schysst förslag!

-mackke. ~

Overaller!
tänk på att om du inte ska dra åt overallen i midjan på oakleys ska du ha några storlekar mindre. jag är 182 och Medium va för stor för mej.

Overaller!
ouch.. då e de rätt svårt o beställa över nätet..

kanske lättast om man kan åka till en butik o pröva ut...

men var fan säljs dom? (behöver inte vara oakley)

Overaller!
Overaller?? HAHA.. Mmm det låter ju snyggt.. Fan boys and girls.. Har ni vart i alperna eller?? Man garvar ju åt alla som åker i overall.. Posta en bild så jag får se..

Just nu garvar jag åt en jag såg i Val d´Isere.. Turkos med rosa o ljusblå detaljer.. HAHAHA.. o med en snygg magväska till det.. Är det det nya modet?? Då lägger jag nog brädan på hyllan!

Q

Senast ändrad:
Overaller!
qvenner sa:
Overaller?? HAHA.. Mmm det låter ju snyggt.. Fan boys and girls.. Har ni vart i alperna eller?? Man garvar ju åt alla som åker i overall.. Posta en bild så jag får se..

Just nu garvar jag åt en jag såg i Val d´Isere.. Turkos med rosa o ljusblå detaljer.. HAHAHA.. o med en snygg magväska till det.. Är det det nya modet?? Då lägger jag nog brädan på hyllan!

http://oakley.com/view_large.php?image_ … _0_0_0.jpg

Oj.. snyggt.. hmm

Q
haha ja precis hörredu, kanske ska kolla upp vilka sorts overaller som man ska ha nu. dom där rosa med ljusblåa detaljer var väl tuffa för sisådär 20 år sen.
antar också att det är oakley-typen du vill ha, vet heller inget annat märke som gör några liknande.. sök på google typ.

Overaller!
Jag vet inte, men själv tycker jag den här är störtskön. Färgerna är ju riktigt inne också!
Kostar 800 kr på Lindex eller liknande. Lite flowerpower på magen och vid ärmslutet, so hardcore!

041119%20Amanda%20i%20nya%20overallen.jpg

Senast ändrad:
Overaller!
Nojlas sa:
Förresten, någon som hört något om nästa års oakley-sockiplast?
Inte för att gå OT nu men måste hjälpa vägvisaren!
www.sockiplast.nu, väldigt bra kvalitet. Längre erfarenhet än Oakley, och dessutom moderna färger!
sockiplast_ljusbla_38.jpg

Overaller!
Oakleyn såg ut som skit.. Sweetkläderna hade jag inte garvat åt.. Dom va rätt snygga.. men är det ändå inte bättre med Byxa-Jacka konceptet?? Fan va jobbigt att kränga av sig overallen om du ska ta ett toabesök eller nåt..

Overaller!
Ni minns väl hur sjukt jobbigt det var med overall när man var liten. Men torr och var man och man slapp alltid snö innanför kläderna.

Zippa ner och kny armarna kring midjan för lös och ledig stund i värmestugan, eller - min personliga favorit - glassa ner till ICA med bara ärmarna i och låt benen fladdra skönt runt underställsbrallerna.

Overaller!
oakleys overaller kostar iallafall inte 7000 snarare runt 3000 för storm och för medic typ 1500 fast frakten kostar ju också

Tillbaka
Topp