Produktnyheter 07/08?

Officerider

Ny medlem
Produktnyheter 07/08?
Nu är säsongen slut
(I alla fall för min del, åkte sista åket nerför Nordalsbranten för denna säsong för nån vecka sen.)
Så, då sitter jag nu här och funderar på vad jag skall göra fram till nästa säsong.
Och då slog det mig att det kan ju passa bra med att kolla in säsong 07/08s nya produkter.
Kläder, skidor, pjäxor m.m
Så om det är någon som har lite länkar med nyheter gällandes detta, lägg gärna detta i forumet.
Ha det bra

Produktnyheter 07/08?
skulle sjukt gärna villa se en förtitt på grenades outerwear samt oakley.

Produktnyheter 07/08?
det finns redan trådar med detta...sök i forumet...har du hört talas om sök funktionen?

Lås tråden

Senast ändrad:
Produktnyheter 07/08?
tycker inte de ligger uppe mycket trådar?..

ingen som ska inehålla alla sorters grejjer.. bara nån skidtråd..

skulle vilja se sagas ställ 07/08

Produktnyheter 07/08?
Jag kanske är dum men jag har inte sett några sådana här trådar innan :P kanske bara om enstaka plagg men inte just detta.

Produktnyheter 07/08?
skidor finns det ju redan trådar om, oakleys klädkollektion har man ju redan fått se smakprov från de sponsrade åkarna(men man skulle ju gärna vilja se lite närmare och på allt), det hade tex vart kul att se avalaans nästa kollektion eller lite mer skidor.

Produktnyheter 07/08?
CGlindstrom sa:
jag har bilder på en del av scotts nya kläder, skidor, goggles, hjälmar, och på ngn stav ;D
Jag har sett alla deras produkter till nästa år... Jävligt mycket trevliga saker.
Kommer med en helt ny park/ friåknings skida som verkar riktigt trevlig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp