D
Deleted member 80259
Guest
Rödebydramat
Det här är ju en fråga som kanske inte hör hemma här, men skulle ändå tycka det var intressant att få höra eran syn på saken. Som flera av er säkert vet besöktes en familj av ett ungdomsgäng mitt i natten för några månader sedan med utgången att en av pojkarna i ungdomsgänget blev skjuten till döds av pappan i familjen.
Nu är pappan frisläppt, och tror det blev klart idag att han slipper straff.
Tycker ni det är rätt eller fel, att man släpper honom fri fast han skjutit ihjäl en person och skottskadat en?
Själv vet jag inte riktigt hur jag ser på det, men samtidigt hade dom ju blivit trakkaserade under längre tid och vid tillfället, dessutom blir väl ingeting bättre av att spärra in han förutom att han får ett "straff"...?
Skulle ni tycka att tråden inte passar här för diskussion är det bara att trycka på rapportknappen så tittar någon moderator fram och tar bort tråden.
Nu är pappan frisläppt, och tror det blev klart idag att han slipper straff.
Tycker ni det är rätt eller fel, att man släpper honom fri fast han skjutit ihjäl en person och skottskadat en?
Själv vet jag inte riktigt hur jag ser på det, men samtidigt hade dom ju blivit trakkaserade under längre tid och vid tillfället, dessutom blir väl ingeting bättre av att spärra in han förutom att han får ett "straff"...?
Skulle ni tycka att tråden inte passar här för diskussion är det bara att trycka på rapportknappen så tittar någon moderator fram och tar bort tråden.