hockeyjanne
Medlem
Sätter du Backflip?
10:an rätt easy, staket,höga bord o annat
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det känns lättare än om man bara står på marken.. jag brukar springa mot väggen "lagom" snabbt, sätta i högra foten så högt som möjligt mot väggen och sen sparka upp vänsterfoten så högt jag kan medan jag trycker ut mig snett uppåt me högra foten.. jag började lite snett, typ nån slags sidovolt, sen mer och mer bakåt.. de går också med två steg på väggen, alltså först höger-vänster-och sparka ut me höger igen.. men de e svårare.. lycka till..:Dgoofball sa:of topic, men hur sätter man den mot en vägg? det är ju as grymt! vet att man springer fram mot den sen sätter up foten o flippar runt men kan nån skriva mer tutorial aktigt hur man gör typ i steg....sen kan ju göra den stillastående i typ en hoppborg o sånnt för där får man ju lite pop i uthoppet är det stor skilland gäntemot från marken???
jag kan det inte men du kanske kan te´sta bakåt-handvolt på marken? sen ta i mindre oo mindre me armarma sen sitter de??konacoiler sa:hur lär man sej på marken om man kan på studsmatta utan att bryta nacken?
ÅH! jag medaendrew sa:jag sätter backflip under vattnet![]()
Japp, jag med.Skiller sa:ÅH! jag medaendrew sa:jag sätter backflip under vattnet![]()
![]()
Vem fan sätter inte backflip under vatten?:PDrakbabis sa:Japp, jag med.Skiller sa:ÅH! jag medaendrew sa:jag sätter backflip under vattnet![]()
![]()
![]()
INTE JAG ...hiiLindGaH sa:Vem fan sätter inte backflip under vatten?:PDrakbabis sa:Japp, jag med.Skiller sa:ÅH! jag med![]()
![]()