Sätter du Backflip?

Sätter du Backflip?
lol?

Marken, "från" väggen, "från" studsmattan, på studsmattan, med skidorna i parken i alla hopp som är högre än knäna, 1-3 på badet, med ryggen framåt och bakåt... dubbel från ettan med svikt...

från trampolinen ner till rygg alltså 1.25 volt... (snart dubbel.. fast har problem med ryggen >_<)

ohwell

Sätter du Backflip?
1:an,3:an,vägg,bord,av studsmattan,på studsmattan,flat på marken, från vad som helst typ inte för högt bara

Sätter du Backflip?
linder sa:
lol?

Marken, "från" väggen, "från" studsmattan, på studsmattan, med skidorna i parken i alla hopp som är högre än knäna, 1-3 på badet, med ryggen framåt och bakåt... dubbel från ettan med svikt...

från trampolinen ner till rygg alltså 1.25 volt... (snart dubbel.. fast har problem med ryggen >_<)

ohwell
Även när jag är dyngfull på marken ^^

Sätter du Backflip?
lärde mig det på matta för 1 vecka sen.. sen har jag gjort det sjukt mycket. uthängd, utanfart och back to back. Men sen misslyckades jag en gång med det utan fart sen när jag skulle göra det med fart så blev den helt konstig sen misslyckades jag efter det.. nu vågar jag inte mer... måste få en kompis till att passa mig några gånger sen ska det gå fint.

Sätter du Backflip?
Mark
Bänkar
Studsmatta
Skidor
Ner från mattan (järnstången)
på mark uppför en 10 cm grejj
hockeysarg
sanden
vattnet

och sist och ABSOLUT inte minst... med dubbelstuds=)

Sätter du Backflip?
skidor
studsmatta
marken
bord å bänkar
å från saker som e ca. 3 m från marken
garage
sätter backflip vart som helst typ:)
å kan göra cork 7 på marken:D

Sätter du Backflip?
1,2,3 sviktarna ner i vattnet,soptunna ner på marken,ofc på mattan,bänkar osv, har testat på gräs(halv landning)=D

Tillbaka
Topp