skidoverallen, fågel eller fisk?

morran

Ny medlem
är skidoverallens intåg i backen här för att stanna? det är ju frågan...

själv tycker jag att den är jävligt retroball, snygg och inte minst otroligt funktionell, iaf då vi pratar friåkning. ett antal stora märken har tagit fram sina modeller där jag tycker norröna och salomon har lyckats BÄST!!! har ni koll på andra balla overaller eller har ni andra synpunkter på detta sköna skidplagg.skriv!

overaller är GRYMT snyggt och bra. men nackdelen är att dom flesta kostar så jävligt.

de e asskönt me overall:).. jag köpte nyss in en oakley overall , de e så jäävla skönt =), å somsagt mkt mer funktionelt än jacka å byxxer :P

skämtar ni? ska alla börja ha overall nu? det är ju som att byta från hamburgare till fisk,. jag skulle därimott aldrig ta på mig ett sådant plagg,

overall är bra,snyggt,fint,coolt,häftigt,ballt.. därför har jag en!

hehe, för två år sedan skulle ingen ta på sig Overall eftersom det var fult och helt ute.

Är det inte underbart med mode ;-)

Hutter sa:
hehe, för två år sedan skulle ingen ta på sig Overall eftersom det var fult och helt ute.

Är det inte underbart med mode ;-)
men för 2 år sedan körde ju oakley med den röd;)

Overall är kungligt. Men du ska det vara en funktionell. Så som Sweet, Salomon, Norrøna. Inte Tjockare än så..

//H

seriöst, overall lär ju äga i puder!!!
SOLI_D1.jpg

Senast ändrad:
risk för pinguin mode under varma vårdagar då man får klaustrofobi av att inte kunna ta av och lägga ifrån sig jackan tho..

salomon är den softaste, har tillome bajslucka vid röven så man kan bajsa utan att ta av sig overallen:D

overall är fett schona. I början tyckte jag dom var fula men inte nu.
En overall lär ju vara en puderdröm!
Nackdelen är väl att dom måste verkligen vara stora, så man inte trycks ner av sömmarna om man sträcker på sig.

Det e säkert varmt och så men snyggt? njaaaae. Sen så tycker jag att det brukar kännas skumt runt midjan med overall på men det va ju länge sen jag hade det sist...

overall:D man kan bara ha en sorsts overall en skrik rosa från 80talet :D

NiclasK sa:
salomon är den softaste, har tillome bajslucka vid röven så man kan bajsa utan att ta av sig overallen:D
de e fan smart. har alltid undrat hur fan man ska bajsa,, men problem återstår ju.. långkallingar/underställ ska ju av.. samt vanliga kalsonger.. de lär man ju inte göra genom luckan.. ( 1-0 i set till August)

a_ahlnas sa:
NiclasK sa:
de e fan smart. har alltid undrat hur fan man ska bajsa,, men problem återstår ju.. långkallingar/underställ ska ju av.. samt vanliga kalsonger.. de lär man ju inte göra genom luckan.. ( 1-0 i set till August)
man får väll vända kalsongerna bak och fram och bajsa ur väderhålet.

för in lite obetydelsefull basfakta at the same time, ilustrerad vetenskaps iq test för logiskt tänkande 98,8%

marer sa:
a_ahlnas sa:
NiclasK sa:
man får väll vända kalsongerna bak och fram och bajsa ur väderhålet.

för in lite obetydelsefull basfakta at the same time, ilustrerad vetenskaps iq test för logiskt tänkande 98,8%
som du då ska sitta och spreada genom bajshålet i byxan .. nej jag tror inte på det här..

august med iq över det normala och högre än marer

Hasse sa:
Overall är kungligt. Men du ska det vara en funktionell. Så som Sweet, Salomon, Norrøna. Inte Tjockare än så..

//H
Det var ett tag sedan du skrev, men vad menar du med inte tjockare än så?

Jag har en burton ronin som inte är "tjock". Den är inte baggy heller för den delen.

Klart den har lite bajs-häng för man ska kunna böja på knéna...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp