skillnaden på rodeo 540 och flatspin ?

majkiethaman

Ny medlem
åkte för 5 år sedan då var vad "vi" kallade rodeo 540 ett trick som liknar om ja ska förklara de enkelt sned bakotvolt med 180 i slutet och flatspin ja en liggande spin med 180 i slutet. som ja förstår de nu är rodeo nästan mer likt en sidovolt med 90 skruv innan och 90 skruv efter. hjälp tack

Enkelt förklarat; i en rodeo så går du helt inverterat, dvs fötterna "rakt" ovanför huvudet. I en flatspin inverterar du mindre och hamnar därmed lite mer "platt".

Utter sa:
Enkelt förklarat; i en rodeo så går du helt inverterat, dvs fötterna "rakt" ovanför huvudet. I en flatspin inverterar du mindre och hamnar därmed lite mer "platt".
okej tack tack misstar jag mig då när jag säger att de är många på youtube som är heeeelt ute och cyklar när dom namnger sina videos ? ;)

majkiethaman sa:
Utter sa:
okej tack tack misstar jag mig då när jag säger att de är många på youtube som är heeeelt ute och cyklar när dom namnger sina videos ? ;)
Det är väääääldigt många som namnger sina videos fel. Att ge sig in i diskussionen och påstå att det är vad man själv är helt säker på att det är är inte heller någon idé.

Jacob Westers tricklexikon är väldigt bra om du undrar över fler trick!

Senast ändrad:
OVesterlund sa:
majkiethaman sa:
Utter sa:
Det är väääääldigt många som namnger sina videos fel. Att ge sig in i diskussionen och påstå att det är vad man själv är helt säker på att det är är inte heller någon idé.

Jacob Westers tricklexikon är väldigt bra om du undrar över fler trick!
okej tack. nä ska inte ge mig in i någon sådan diskution jag vill bara veta själv :) aah tack ska kolla dära :)

Tillbaka
Topp