Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
allvarligt??! satans jävla fisk..TT-JONTHE sa:Det regnar som fula fisken just nu i åre![]()
Nej, troligen inte eftersom det ska vara ett VM där om en dryg månad...landrin sa:har de sprutat nått i övre störtloppet ?
okej, tror du det är åkbart där till ju då ?romo sa:Nej, troligen inte eftersom det ska vara ett VM där om en dryg månad...landrin sa:har de sprutat nått i övre störtloppet ?
Det är väl självklart att dom har sprutat snö i övre störtloppet
Är det en arg och bitter kanonjär som ska gå till ett regnigt jobb om några timmar?romo sa:Nej, troligen inte eftersom det ska vara ett VM där om en dryg månad...landrin sa:har de sprutat nått i övre störtloppet ?
Det är väl självklart att dom har sprutat snö i övre störtloppet
Talismanen:
Om du bemödar dig med att kolla temperaturen på Skistars hemsida så ser du att det är 3 minusgrader där uppe, och då regnar det sällan.
Nej snarare en lätt irriterad snökanonjär som för stunden tröttnade på alla (yngre) förmågor som istället för att läsa hela tråden och ta till sig information och länkar, bara kastar in samma frågor om och om igen för att göra det enklare för sig själva.centralbyrakraten sa:Är det en arg och bitter kanonjär som ska gå till ett regnigt jobb om några timmar?
Eller är du bara lite lagom tisdagsbitsk? ;-)
är det sant, fu fan va trist..Reine sa:Igår eftermiddag och natten till idag så har all nysnö nere i byn regnat bort, samma sak vid olympia platån!
Tråkigt
Kl 18.17 igår frågade du om det regnar uppe på fjället, och då svarar jag att det gör det nog inte eftersom det är 3 minusgrader där uppe.Tallismanen sa:Men rommo jag skrev inte att det var plus grader igår. jag skrev att det skulle bli det i veckan och det kan du ju se med egna ögon att det står nu på skistar att det är ca 4 plus grader. eller har dom fel?