Njutaren
Ny medlem
Valet 2010
Jag håller med om att många Sverigedemokrater är dumma, dock långt ifrån alla. Men så ser det ut i de övriga partierna också. Hur många är egentligen insatt i politik? Hur många är det som vill Sverige väl och inte tänker "Det partiet gynnar mig"? Och de som bara lyssnar på vad andra har att säga, vad media säger.Erik sa:Det är intressant att alla sverigedemokrater jag pratat med "IRL" har varit folk som är allmänt känt osmarta. Samtidigt säger VARENDA sverigedemokrat att det är ni som har "fått upp ögonen" och ni är så smarta att ni ser igenom medias censur.
Nu vill jag inte hålla på med personangrepp och påstå att ni sverigedemokrater som diskuterar i den här tråden är osmarta, men kan ni förklara varför det så ofta är idioterna som fått upp ögonen?
http://blogg.aftonbladet.se/launy/2010/08/svaret-pa-varfor-de-rostar-pa-sverigedemokraterna
någon som känner igen sig?
Läs på om det som intresserar dig och bilda en egen uppfattning som inte bara gynnar än själv!
Sen är jag utbildad inom media och vet hur extremt farligt det kan vara. Hur tror du Hitler blev så stor?
Vinklat media ÄR farligt och effektivt.
Sen är aftonbladet åt vänster, så jag blev inte förvånad över texten.
Senast ändrad: