Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Andorra?
Tråden har i alla fall nu med lite marginal passerat Pricecheck-tråden i antal inlägg.
Grymt rolig alpin geografi-lektion.
Fast jag har ju gissat på tysk skidort och det var tydligen inte i rätt land....El Pas de la Casa
Men husen ser ju ut som som Kaitsu säger...
El dorfo allamagna!Fast jag har ju gissat på tysk skidort och det var tydligen inte i rätt land....
Ej endast tyskar tyska tala und viele leute tyska hus byggen kann... Tysk huskultur finns långt ner på Balkan. Eller om det är vice versa. Jag är själv 12,5 % tysk för övrigt och ni ser hur bra jag sprechen.Fast jag har ju gissat på tysk skidort och det var tydligen inte i rätt land....
Ja, ser verkligen ut som nordliga föralperna men alla tre potentiella länder har fått tummen ner...Fast jag har ju gissat på tysk skidort och det var tydligen inte i rätt land....
Tyskland, Schweiz,och Österrike skall det tydligen inte vara. Så det finns några länder kvar att beta av - take a pick!Vilka länder är det gissat på och vilka är kvar? Kan vi vara i Slovakien?
Jag har en riktigt jävlig dag på jobbet...Snowgod är väl upptagen med sitt jobb eller annat som han inbillar sig är viktigare än denna tråd...
Skulle ju förklara det mesta ja, att jag inte tänkte på det!
Äntligen en som hittat svaret- Malbun är det!
Helt rätt!
Inte varit där, men kollar kartan. Tre liftar och ca. 400 m höjdskillnad. Ser ut att finnas lite kul terräng, men är nog mer som en kul grej ändå jämfört med större system.Är det någon av er som åkt skidor i Malbun? Har funderat många gånger på att göra det när man ändå är i krokarna, men aldrig kommit mig för. Är det värt att lägga en dag där?
Förutom för att få addera ett nytt land man åkt skidor i alltså....
Helt rätt!