Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Killington?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nära men no cigarKimberly Kanada?
ledtråd...Denna bilden är snodd från deras hemsida
Kalle, you are the man! Yes, Apex it isApex mountain resort
Kändes som att du ville bli av med ansvaret, så "fuskade" lite.Kalle, you are the man! Yes, Apex it is
Ja, ok.Skråa..![]()
Ja, fy fasen vilket misstag med brädåkare i sällskapet. Du skulle sett honom efter giraffen!Aj jaj, den kära brädåkaren tycks dö redan där. Vad tänkte ni att göra med hennom/honnem (hur går det där i Sverige)? Kalle, åker du igen Steinberg?
Var det där jag skråade med dig för några månader sedan när övriga gubbarna redan hade gett upp??Kändes som att du ville bli av med ansvaret, så "fuskade" lite.
Vad kallas åk i den här terrängen?
Visa bilaga 18500
Låter som du hade tur!!!Jag fick hallonsaft!![]()
Det var nog ”björntass”, med lingondricka blir det ju ”vargtass”.Jag fick hallonsaft!![]()
Nej, men vi tittade ut mot det här åket lite senare.Var det där jag skråade med dig för några månader sedan när övriga gubbarna redan hade gett upp??![]()
Nej, men vi tittade ut mot det här åket lite senare.
Ja, var går gränsen...Det ser ju ut att vara en hel del stenblock i området så jag chansar på Steintäli….
Keep lookin....den liften var stängd när vi var där...Beilspitzlift?
Ett tips för sådana, som gillar lapa Fernet. Drinken heter "Hyppy Neitikoskeen", ett hopp i Neitikoski forsen (vår nummer 1 freestyle paddling spot): 3 cl absint + 3 cl Fernet. Smakar hurtig, går till huvudet som fan!Säger ändå en som gärna dricker Fernet! Vågar inte tänka tanken att prova.![]()
Låter spännande! Förstår dock inte riktigt, på vilket sätt hjälper hoppet i forsen till i fylle-processen?Ett tips för sådana, som gillar lapa Fernet. Drinken heter "Hyppy Neitikoskeen", ett hopp i Neitikoski forsen (vår nummer 1 freestyle paddling spot): 3 cl absint + 3 cl Fernet. Smakar hurtig, går till huvudet som fan!
Fel berg. Men dalen du tänker på, är lite lik den du letar efter...Eggalm nord då?![]()
Inte den heller..... "Längre upp i dalen"...så att säga...6er Wanglspitz?
Stimmt ja.8er Horbergjoch?