AlexanderKrapf
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
ingen av dem, om 15min kommer en ny bild.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kyrkjetaket? Även om det inte ser ut som det...![]()
Där satt den!
Visa bilaga 7325
Jag gissar på Skårasalen
Att plocka Edelstam på den var ju klart lättare än toppen ;P@AlexanderKrapf det stämmer bra det, bra spanat. Nästan så det borde bli din tur...![]()
Jag menade Lofoten, finns nog ett rundfjellet på 20 andra platser i Norge, inkl Lyngen. Din turI Vågan, Lofoten, eller menar du var på fjellet?
Jag var på Vallåsen igår. Det var inte så tokigt trots allt. Samtidigt blir en snabbt påmind om varför en är där absolut max 2 ggr per säsong.Nu är vi nog långt från pulkabacken i Kroksbäck.
Det är väl å andra sidan typ alla bilder som varit hittillsNu är vi nog långt från pulkabacken i Kroksbäck.
Ska dit på lördag... premiär för min del. Blev stressad av att liftkorten tar slut snabbt!Jag var på Vallåsen igår. Det var inte så tokigt trots allt. Samtidigt blir en snabbt påmind om varför en är där absolut max 2 ggr per säsong.
Riktigt så ambitiösa var vi inte, Kroksbäck är faktiskt närmare både på längden och höjden!Charbagh Kangri.![]()
Också närmare men fel land..Gissar att vi är i Jotunheimen så drar till med Stora Memurutiden
Nära, den besöktes dagen efter om jag tänker rättSarektjåkka?