fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ja mystisk Jesus med hängbröst på fasaden... Funderade på att googla på det men ...Och nu vet vi hur kyrkan ser ut också!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja mystisk Jesus med hängbröst på fasaden... Funderade på att googla på det men ...Och nu vet vi hur kyrkan ser ut också!
Bannemig. Har aldrig vare sig förr eller senare, googlat så mkt på italienska kyrkor, haha :DSweet, @KalleBackeus har helt rätt. En liten pärla i italienska alperna med tillgång till bra fallhöjd och stora berg.
Take it away!
9 kyrkor i närmaste området.....Bannemig. Har aldrig vare sig förr eller senare, googlat så mkt på italienska kyrkor, haha :D
Japp, det var visst lite lättare än jag trott. Jag höll mig ju tom ifrån de karaktäristiska bergen.Yosemite National Park?
Det är precis där kabinbanan startar.... Säkert en vinkel/vy man inte tänker på.Vi var där flera dagar, men den där liftstolpen såg så konstigt ut. Kunde inte alls komma ihåg en sådan.
Nej, det är betydligt tvärare kurvor och brantare stigning där än på bilden.Stelvio?
Col d'Iseran
Japp, men jag tog den ur minnet på en minut.Det ser ut att vara det om man googlar... Så alla andra kan gå och lägga sig så får vi en natts god sömn![]()
Mm, få av passen som har mittmarkering på vägen sådär...Det ser ut att vara det om man googlar... Så alla andra kan gå och lägga sig så får vi en natts god sömn![]()
Japp, men jag tog den ur minnet på en minut.
Kände igen bergstoppen i bakgrunden till vänster, den ser man från Val d'Isere.
Tycker jag låter bra!Bra spanat!Men om snöguden gått och lagt sig och inte kan bekräfta så kanske man kan komma i säng i tid ikväll iaf.
Då har du gott om tid på att förberedda dig med kommande bild....Tycker jag låter bra!
@Snowgod ska ju officiellt bekräfta först.
Godnatt alla mountain freaks, time to call it a day!
Col d'Iseran och du har fortfarande en bit kvar innan du är uppe på högsta punkten.
Till höger från bilden kunde man åka både röda och svarta nerfarter.Ser platt ut, Himmelsfjäll?