Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt! Bland de mest positiva överraskningarna gällande platser jag varit på. Hade inga förväntningar alls men blev helt hänförd när vi körde igenom för 12 år sen.Connemara?
Eller hur?Här tar man och kollar på lite skidskytte och återvänder till hästprat. Vadfalls?
Titta vad ni alla har lärt er nuEller hur?![]()
![]()
Det ser faktiskt otroligt fint ut vid Googling. Man tackar. Ursäkta att jag fikade efter någon sorts skidanknytning, du är förlåten. Denna gång!Snyggt! Bland de mest positiva överraskningarna gällande platser jag varit på. Hade inga förväntningar alls men blev helt hänförd när vi körde igenom för 12 år sen.
www.irishpost.com
Easy Peasy. Nuff said.Schruns
Grannorterna heter Tchagguns och Vandans
Skidområde Golm mittemot.
Kan mycket väl ha varit där. VI åkte mest och stannade till där det var fintDet ser faktiskt otroligt fint ut vid Googling. Man tackar. Ursäkta att jag fikade efter någon sorts skidanknytning, du är förlåten. Denna gång!Ser ut som att du var vid Pine Island?
Visa bilaga 7554
![]()
17 photos which prove Connemara is one of the most breathtaking places on the planet | The Irish Post
ANYONE WHO'S ever visited the wild and rural Connemara can attest to its unique beauty.Having fe...www.irishpost.com
PRoblemet med Irland är väl litet som med Sverige, att sommaren är årets bästa dag!Kan mycket väl ha varit där. VI åkte mest och stannade till där det var fint![]()
Tack för det!Easy Peasy. Nuff said.
You're up @PisteCarver
Då gissar jag på Laub!Tack för det!
Det tar en liten stund, men jag kommer att köra vidare lite på lavintemat, fast värre...
Vi åkte på hösten. Det var svinkallt över allt där vi bodde. Men vi hade tur med vädret och fick bara två rejäla regndagar. Finns mycket coolt i det där landet. Giants Causeway, Belfast, Derry osv Lite modern historia...PRoblemet med Irland är väl litet som med Sverige, att sommaren är årets bästa dag!![]()
De sprängde en riktig stor rackare där nyligen, längs Lang Wand. Gick ut i nybörjarpisten och liften där och drog med en gran eller två... Ingen vacker syn. Dör sällan mer än 1-2 stycken åt gången i Laub, men händer ju tyvärr lite oftare än laviner som Galtür och liknande katastrofer...Då gissar jag på Laub!
Men för h-e, hur välutbildad är du egentligen på historiska händelser i Alperna!
Jag tycker att ni två kan applådera varann så går vi andra och tar en öl...Men för h-e, hur välutbildad är du egentligen på historiska händelser i Alperna!
I'm impressed!
Där fick jag betalt och kvitterat för mitt snabba svar på "Schruns".
Din tur igen!
Det var värt en applåd, eller vad säger ni övriga?
Well, den här hade jag i alla fall hyfsad koll på. Men jag blandade först ihop Täsch och Randa. En snabb googling löste det. ...Men för h-e, hur välutbildad är du egentligen på historiska händelser i Alperna!
I'm impressed!
Där fick jag betalt och kvitterat för mitt snabba svar på "Schruns".
Din tur igen!
Vi kom ovetandes körande där i juni månad på väg till Täsch/Zermatt, och fick en smärre chock!Well, den här hade jag i alla fall hyfsad koll på. Men jag blandade först ihop Täsch och Randa. En snabb googling löste det. ...![]()
Ja, är ju hög tid för after work/pre-ski...Jag tycker att ni två kan applådera varann så går vi andra och tar en öl...![]()