Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FreeHeelBlumen får chansen fram till kl 16, därefter fritt fram för någon annan att posta bildfråga.Man tackar! Men jag skänker alltså min chans till mannen/kvinnan med de blommiga och fria hälarna!![]()
Ja alltså min bil har ju (liksom de flesta bilar) två hjul på varje sida… De hade alltså monterat ett av däcken bakochfram. Jag upptäckte det just när de låg som på bilden. Som tur är utan att ha kört på dem.Du har tre vänsterhjul och ett högerhjul, eller vice versa.
Hahah, ja gick verkligen brant utför efter mina 4000+ m toppar imorse...Sjöar med platta omgivningar, blomsterängar, kyrkor, städer och BILDÄCK?!!!
HAIYA! (som Uncle Roger skulle ha sagt).
Var är BERGEN?!
Ja, eller Bundeshaus eller parlamentsbyggnaden som jag skulle sagt...Federala palatset i Bern som kanske firar skolbibliotekens dag.
Oj, missade jag denna som jag själv har haft med tidigare, hade ju även en bild på getabockenJa, ni står väl vid monumentet för getabocken?
Det där är då Champis!Oj, missade jag denna som jag själv har haft med tidigare, hade ju även en bild på getabocken![]()
Jag kan inte annat än instämma.Det här en en rolig tråd! Nu förstår jag inte alls längre, vad som händer här.
Det får räcka som svar då, ingen verkar vilja ta andra delen. Din tur @pd !Federala palatset i Bern som kanske firar skolbibliotekens dag.
Cabo da Roca, slutet av Europa. Sydligaste point i Europa, Portugal.
Bilden är dålig, men vi är redan närmare krogen.i röd 11 kaserer på väg mot 13 eller 13a lärmstange?
Det får räcka som svar då….
1 tusenmetersliften. (när faen ska den ersättas?)
2 kabinerna ska just mötas (draglinan slak på den öfre)
3 begravningsentreprenören (eller mördaren) som vill döda sveriges enda kabinbana är Skistar. kabinbanan är byggd med våra förfäders skattepengar och borde naturligtvis k-märkas!
drive.google.com
Ehhhh, kabinerna går väl åt olika håll även om de är på väg att mötas..?!1PS Jag är generös idag och ger (i Kalles anda) rätt till Ivo trots att hans svar på fråga 2 var 180 grader fel...! Kabinerna går åt olika håll som synes på min subtila ledtråd.
Kom igen, Ivo!
Det har du förstås helt rätt i!Ehhhh, kabinerna går väl åt olika håll även om de är på väg att mötas..?!1
Nästan alla rätt! Du får bara ett försök till, men en saftig ledtråd nedan! ;-)
(Edit: Det räcker, du får rätt ändå. Din tur, Ivo!)
![]()
IMG_3536.MOV
drive.google.com
Nån gång kring Valborg typ 1985, med "Kaiserwetter" (då är Åre ett paradis) hade vi väldigt kul när vi tog fart och surfade över en stor smältvattenpöl som låg typ på andra sidan det staket som syns i bild... Finns den kvar, Ivo?