Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Vi började från Grönningseter. Först gick upp till nånstans Steindalsstölen, där var hyttan. Sen litet tillbaks och upp till Gröndalsvattnet. Där var några familjer, som fiskade röding.Ja då går ni på st olavs pilgrimsled, del valldalsleden men jag ger upp på vad hytta/setern heter.
Flax, som normännen säger.Kalven är rätt tagit precis nedanför skeie din tur @Kalle_Luzern
Skarpt spanat! Adula på italienska, har även några andra namn, kärt barn...Rheinwaldhorn 3402m?
Snygg bild!Då kör vi namn och höjd på denna topp
Visa bilaga 10857
Läser ikapp… Tror det hette Kungsbygget? Har bara åkt sommarrodel där…Nedlagda Kungsberget på Hallandsåsen?
Ja, det gjorde det, fel av mig.Läser ikapp… Tror det hette Kungsbygget? Har bara åkt sommarrodel där…
Praz Vechin 1743 m?Då kör vi namn och höjd på denna topp
Visa bilaga 10857
Bra gissning, men vi ska högre uppPraz Vechin 1743 m?
Stämmer bra, din tur @Kalle_LuzernMont Charvin, 2409m?
Inte riktigt så högt! Inte i kanton Bern.Wetterhörner? Mittelhorn 3709?
Du är i rätt härad så att säga... Annan Windgällen.Är nog inte rätt..
Gross Windgällen till höger (något högre toppen)?
Gross Ruchen till vänster?
Edit: Alternativ gissing, Katzenkopf.![]()
Inget djur i namnet...Hundfjället?
Där poppar han upp som gubben i lådan efter lång frånvaro och har svaret redo! Fotograferat från kammen ovanför Stoos. Bakom till höger ser man Clariden och Tödi. Toppen i förgrunden till höger är Fulen.Schächentaler Windgällen 2764
Hähä. Man måste ju ta en paus ibland, men ni maler på oförtrutet ser jag - gott så! Har iofs varit ute i bushen lite grann och därför får ni nästa bild från middagsbestyren i.....bushen.Där poppar han upp som gubben i lådan efter lång frånvaro och har svaret redo! Fotograferat från kammen ovanför Stoos. Bakom till höger ser man Clariden och Tödi. Toppen i förgrunden till höger är Fulen.
Din tur @STORPOTATEN !
Förstår att den kan vara klurig, så vi drar ner möjligheterna avsevärt.Måste ju vara Fiskåfjället?![]()
Fortfarande klurigt eller har alla sommarlov? Hoppas på det sistnämnda.Förstår att den kan vara klurig, så vi drar ner möjligheterna avsevärt.
Vi befinner oss i Härjedalen, men är väldigt nära gränsen till ett annat landskap.