Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag?Jag slänger in en fråga då!
Jag heter after ski-bandet?
Ooops! Rättat nu….!
Ha, hittade nån obskyr afterski-film från Kläppen med en skallig lirare, såg lovande ut. Funkade tydligen.Partykungen @STORPOTATEN tog hem det!
Grattis!!
Blir lite klurigare när man inte ser Anåfjället som ligger dolt i molnen.Ja, så är det. Din tur igen @STORPOTATEN
Inte bara kanske, utan visst är det Pejo, snyggt!Pejo kanske
Niclas Frisk / Atomic Swing!?Inte bara kanske, utan visst är det Pejo, snyggt!
En synnerligen snöig och charmant dag i Pejo med familjen. Trevlig by och trevligt litet system med åkning ända upp till 3000.
Tror inte det, i så fall har de slut på istappar!Katzenhütte??
Jo, det är gubben som åker. Jag smet iväg lite från familjen, vilket kanske blev lite väl länge, för jag fick en hyfsad avlusning. Men den tog jag gärna efter de åken jag fick.Tackar! Låter som ett trevligt ställe! Är det du som åker, världsklass?!
Ett annat ställe, god currywurst, i utkanten av stort system!Katzenhütte??
Vi är i en tysktalande ort som verkar föredra att man betalar med Euro.
Får se om min "bleeding obvious" kommentar provocerar fram någon verklig ledtråd...![]()
Nu är det snart klart!För att inte tal om alla topparna på nya bilden som kom upp!!
Terrängen ser väldigt "arlbergsk" ut, men jag orkar inte leta restauranger....Nu är det snart klart!
Yes box!, spot-on Det var väl inte för svårt? Långt bort i systemet från St Anton, Schröcken-Warth. Över till fredw; för en garagegåta?