Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
6SB Schneekar? Jag tror jag kan se Kressbrunnalm?
Apropå ölen till mig och @Kalle_Luzern m fl, mycket gärna! Föreslå bara lämplig skidort de närmaste veckorna så kommer vi.![]()
Du vet vad jag tycker om ”skidorter” med dålig fallhöjd.
Tar du med antipastin då? https://www.freeride.se/forum/threa...en-regler-i-1-a-inlaegget.149752/post-1220752Apropå ölen till mig och @Kalle_Luzern m fl, mycket gärna!
Föreslå bara lämplig skidort de närmaste veckorna så kommer vi.![]()
Gick ju fort. Tror också det, skönt att vi är överens.Gross Spannort 3198m borde väl vara högst.
Hahnen syns mitt i bilden som nog är tagen från Rigidalstock.![]()
Har jag lagt upp en bild på den?Har vi inte sett denna backe redan?![]()
Du frågade om namnet på liften där. Osäker om det var samma bild.Har jag lagt upp en bild på den?
Kanske mitt minne sviker mig...
Nu hjälper jag dig (och några till) genom att berätta att den förekommer i en video som du har fått förhandsvisning på.![]()
Nej, jag har precis kollat och jag har inte alls haft med den här bilden eller vyn.Du frågade om namnet på lift där. Osäker om det var samma bild.![]()
Då säger vi så.Nej, jag har precis kollat och jag har inte alls haft med den här bilden eller vyn.
@fredw minns denna vyn från videon.
Oops, den la jag upp samma dag som jag varit där!Då säger vi så.
Inlägg i tråden 'Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)'
https://www.freeride.se/forum/threa...en-regler-i-1-a-inlaegget.149752/post-1255563
![]()
Jo har ju dykt upp bilder från förra årtusendet här med nicksNågra har mött varandra och lärt känna varandra. Några är gamla bekanta med varandra.
Ska göra de, har ju fått försmakSe upp för ett par illgröna skidbyxor i backen!![]()
ska spana, eller kanske beställaVisa bilaga 17590
Min skulle bara säga "läskunnig". Klistermärkena kom på för typ tre år sedan när jag satt i nån sexstols-lift och konstaterade att vi var tre med samma skidor. Har även flera gånger stått vid skidställ och tittat på samma herr/fru-kombo. Båda paren har även fått reflexer för att skilja ut sig. Det var nåt med klister på som inte var allt för fult.
Det är dock ännu ingen som har fått syn på dem OCH gett sig tillkänna.
känns som definitionen på den finska mannen på skidsemster? Vad e definitionen på gammal?Om du ser en gammal gubbe med svart hjälm och som dricker öl, du kan komma och säga Terve KaitsuH!
jag e i Levi efter påsk! Kanske en skidresa utomlandsAha, du la upp svaret några sekunder innan jag gjorde det.
Apropå ölen till mig och @Kalle_Luzern m fl, mycket gärna!
Föreslå bara lämplig skidort de närmaste veckorna så kommer vi.![]()
Gör väl inget? De flesta märker det inte ens. Jag har säkert haft med dubblett flera gånger, någon gång med flit tom!Ny bildgåta upplagd, sorry för den tidigare dubbletten.![]()
Jag har samma avstånd till Levi som till Pyrenéerna.jag e i Levi efter påsk! Kanske en skidresa utomlandsjag kan röra mig till de närbelägna orterna, Pallas?
Får ont i nacken, kan tyvärr pga hälsoskäl inte lösa den här bildgåtan.Visa bilaga 17601
Sned horisont å blabla. Men vad heter berget som nn står på?
De handlar om olika upplevelser, våren i lappland e fantastisk! Kan vara värd att prövaJag har samma avstånd till Levi som till Pyrenéerna.
Då väljer jag hellre Pyrenéerna.![]()
man kan svänga telefonen, vettdu!Får ont i nacken, kan tyvärr pga hälsoskäl inte lösa den här bildgåtan.![]()
Menar du Måndalen nära Åndalsnes? Så, Kjösen eller Nesaksla kanske?Lungt på nattpassent. Ledtråd:Sitter o funderar på om Armstrong å Aldrin har varit o gått där?
Funderar på samma sak. Ta inte illa upp nu, men det är en något dyster bild.Lungt på nattpassent. Ledtråd:Sitter o funderar på om Armstrong å Aldrin har varit o gått där?